Flörtümle konuşacak konu bulamıyoruz, ne yapmam lazım?

Daha doğrusu sevgili değiliz flört aşamasındayız. Ben normalde sevgililik ilişkilerimde arkadaşlıktan geçmesini tercih eden bir insanım. Çünkü arkadaşken kimin ne mal olduğu ortaya çıkıyor, samimiyet arttığı için de paylaşım artıyor ve rahatça her şeyi konuşacak gülüp eğlenecek kıvama gelmiş oluyorsunuz. Ancak şu anda flörtüm olan kişi, aramızda herhangi bir arkadaşlık ilişkisi bulunmadan damdan düşer gibi benden hoşlandığını söyledi. Haliyle ben de kasılıyorum onunla konuşurken. Ayrıca aramızda herhangi bir arkadaşlık ilişkisi olmadığı için hiç paylaşımımız yok ortak konular belirleyemedik buluşmalarımız çok tuhaf geçiyor evet eğleniyoruz beraber ama bir yerde sohbet tıkanıyor. Ne yapmam lazım? Bu arada beni tanımadan benden hoşlanması da garip geldi. Flörtüz güya ama bana sevgili muamelesi yapıyor bunu da nasıl ayarlayabilirim? Lazım olur mu bilemem ama o aslan ben ise ikizlerim.

Flörtümle konuşacak konu bulamıyoruz, ne yapmam lazım?
Cevapla