Esim annem ve babami bizim eve gelmerini istemezdi. 4 hafta boyunca sordum annemgili cagirmak isitiyorum diye, kabul etmedi, sonra kafama gore cagirdim ve o aksam yatakdan cikmadi. Annem babamin cagirmasina ragmen yatakda kaldi terbiyesizlik yapti. Ve sonraki gun annesigile gitti. 2 gun sonra annesi babasi ile gelip birsey yokmus gibi gulup konusuyorlardi sonra biz konuyu actik boyle boyle oldu ayip olmamasi lazim diye, hoslarina gitmedi ayaga kalkti gittiler. O gidis o gidis 4 haftadir ayri kaliyoruz. Ve ben ayriliga karar verdim, cunku hic bir ozur dilemiyor, evine gelmiyor, annemgildende ozur dilemiyor egosundan yuvayi bozuyor resmen.
ayrilik dilekcesi vermek istiyorum kabul etmiyor. Sikinti cikariyor, ayrilmak istemiyor. Ne yapacagimi sasirdim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer