Ayrılık dilekçesi vermek istiyorum kabul etmiyor, sıkıntı çıkarıyor ve ayrılmak istemiyor. Ne yapacağım?

Esim annem ve babami bizim eve gelmerini istemezdi. 4 hafta boyunca sordum annemgili cagirmak isitiyorum diye, kabul etmedi, sonra kafama gore cagirdim ve o aksam yatakdan cikmadi. Annem babamin cagirmasina ragmen yatakda kaldi terbiyesizlik yapti. Ve sonraki gun annesigile gitti. 2 gun sonra annesi babasi ile gelip birsey yokmus gibi gulup konusuyorlardi sonra biz konuyu actik boyle boyle oldu ayip olmamasi lazim diye, hoslarina gitmedi ayaga kalkti gittiler. O gidis o gidis 4 haftadir ayri kaliyoruz. Ve ben ayriliga karar verdim, cunku hic bir ozur dilemiyor, evine gelmiyor, annemgildende ozur dilemiyor egosundan yuvayi bozuyor resmen.

ayrilik dilekcesi vermek istiyorum kabul etmiyor. Sikinti cikariyor, ayrilmak istemiyor. Ne yapacagimi sasirdim

Ayrılık dilekçesi vermek istiyorum kabul etmiyor, sıkıntı çıkarıyor ve ayrılmak istemiyor. Ne yapacağım?
Cevapla