Sevgilimin sevgisi azaldı, yüz yüze gelince düzelir mi?

4 yıllık bi ilişkim var. Sevgilim bana aşırı derecede aşıktı ben ise sadece çok seviyordum. Sonra ben birisiyle konuşmuştum bunu gördü ve sonra üniversiteye başka şehire gitti. O gördüğünde ayrılmamıştık çünkü ben açıklama yapmıştım sonra biz çok kavga ettiğimiz için ayrıldık hemde ilk defa sonra ben 1 ay geçti ve dayanamadaığımı fark ettım çiçek gönderdim barıştık. Ama şu an o bana sırılsıklam aşık çocuktan eser kalmamış her gün konuşurken ağlıyorum ve yan yana da gelemiyoruz farklı yerde okuyor gelmesine 2 hafta var. Yüz yüze gelince her şey değişir diye düşünüyorum. Ama şu süreçte beni çok üzüyor ve eskisi gibi olmam çok zor diyor ne yapmam gerekiyor sizce yüz yüze gekince bişeyler değişir mi

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bugün konuşmayı bitirdikk dedi ki ben gelene kadar konuşmayalım ben yapamıyorum olmıyor içimde bişey yok zorla da olmıyor dedi bi 2 hafta kafamı dinleyeyim yan yana gelince yüz yüze konuşıruz dedi ama ben çok kötüyüm
Sevgilimin sevgisi azaldı, yüz yüze gelince düzelir mi?
Cevapla