Birine aşık olmanız için illa en yakın arkadaşınız mı olması lazım?

Merhaba, ben iş yerimle ilgili sorunlardan ötürü terapiye başladım. Adamla iyi gidiyor ama bir konuda dedikleri kafamı karıştırdı. İlişkilerden bahsediyorduk, uzaktan birini sevmenin çocukça saçma olduğunu söyledi. Platonik olmak çocukça dedi. Ancak uzun bir süre görüştüğün sık sık vakit geçirdiğin bir insana aşık olabilirsin dedi.
Mesela iş yerinde başka departmanda çalışan birine bir şey hissetmen mümkün degil dedi.
Siz buna katılıyor musunuz illa en yakınına mı aşık olmalı insan, ben çevremdekilere bir şey hissetmiyorum elimde degil.

Birine aşık olmanız için illa en yakın arkadaşınız mı olması lazım?
Cevapla