Güncellemeler
+1 yıl
kadın 25ini geçtikten sonra erkeklerin yaklaşımı diyorum
erkekler çok rahat yaklaşırdı 26dan sonra tanışınca yaşımı söyleyince çok uzatmıyorlar düğün ne zaman umarim bulursun tarzı konuşup uzaklaşıyorlar çok saçma değil mi
Çünkü şerefsizlik ortaya çıktı bazı erkekler tam şerefsiz oldu neden sanıyorlar ki bakire kızla çapkın erkek olur nah olur herkes dengi dengini sevmeli
bakire kızlar play boy seviyor bence
Ne alaka
Cevap
7Cevap
Genç seviyorlar demek ki ama ben yaşa pek bakmam mesela çünkü enerji daha önemli
genç mi seviyorlar kadının evlilik için sıkıştırcağını mı düşünüyorlar
Çünkü artık amacının koca bulup evlenmek olduğunu biliyorlar
çünki takılmalık değil ciddi ilişki peşinde olduğunu biliyolar o yüzden sorumluluktan kaçıyolar
Flört edelim mi
Bende 25 den sonra herşeyden soğudum
Cinsellik yaşayamayacakları için öyle diyorlardır
Saçma gerçekten 😂
Benimde ayni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?