İş arkadaşıma fiziksel yakınlık göstermem beni gözünde olumsuz gösterir mi?

Aramızda bir enerji var, yalnız kaldığımızda bunu çok net hissediyorum. O çekingen biri olduğu için benim ona yakınlık göstermem, koluna dokunmam, arkasından geçerken omzuna dokunmam gibi küçük dokunuşlar onda olumsuz bir izlenim bırakır mı, yoksa cesaret mi verir sizce?

Seni basit bir kadın gibi görür
Sana açılmak için cesaretlenir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Ne düşünüyorsunuz?
İş arkadaşıma fiziksel yakınlık göstermem beni gözünde olumsuz gösterir mi?
Cevapla