Aramızda bir enerji var, yalnız kaldığımızda bunu çok net hissediyorum. O çekingen biri olduğu için benim ona yakınlık göstermem, koluna dokunmam, arkasından geçerken omzuna dokunmam gibi küçük dokunuşlar onda olumsuz bir izlenim bırakır mı, yoksa cesaret mi verir sizce?
Seni basit bir kadın gibi görür
Sana açılmak için cesaretlenir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Onun sana karsı hıslerıne göre sonuç değişir
Daha önce yan yanarken dalgınlikla elim bacağınin üzerine gelmiş. Ben bilgisayarda çalışırken cidden dalmışım 😅 sonra elimle okşadım, bacağı olduğunu anladım hemen geri çektim. O hiç rahatsız olmadi toparlanmadı. Konuşurken dudaklarıma bakıyor ve ben ona bakarken gözünü hiç kaçırmıyor. Bir de yalnız kaldığımızda gözlerimin için Sevgi dolu bakıyor. Bu bakış aslında bana ilgisi olduğunu düşündüren şey oldu. Bu arada tam da iş arkadaşım değil, patronum kendisi 😅
*gözlerimin içine
He siz olmussunuz. Devam edin ama dudaklarına bakmasıyla gozlerıne bakması farklı anlamlar çıkarır gerçekten hangısıne duygu dolu bakıyor ona dıkkat et
Gözler bence, yakın zamana kadar vücuduma ya da dudaklarıma baktığını hiç görmemiştim. Artık bakıyor. Ben de onun dudaklarına bakıyorum bilinçsizce gözüm kayıyor. Fark ediyordur herhalde o da bunu
Hmmm dudaklar farklı duyguları bellı eder şehvet duygusudur dudaklara baktıran romantık duygular gözlere baktıranlar
İkisi de olmalı zaten. Çok aşık erkek romantiklikten şehvet duygularını unutuyor. O yüzden bilinçli tercih eden sevmeyi bilen ama aşık olmayan adamı tercih ederim. Bu da genç adamlarda olmuyor. Biraz 30'u geçmesi lazım sanki
O değişir kişiden kişiye yasla sınırlamamak lazım. Ama dediğin doğru ıkısını dozunda tutabılmek herkes ıcın kolay değil. Dengeyı koruyabılırse insan, o zaman tadından yenmıyor 😁
Peki bir şey daha sorabilir miyim? Bu adamın benden hoşlandığını düşünmemi sağlayan şeyler var evet ama ben bir hamle yapmadan ilgisini göstermiyor. Ben bazen işle ilgili konularda çok sınırlı oluyorum ona, direk bakıyorum bizim ki fark edip kendi kabuğuna çekilmiş. Benim neşem yerine gelince bu da eski haline dönüyor. Onu herkesin içinde eleştirdim diye bana inanılmaz soğuk yapıyor falan. Anlayamıyorum. Belki de görünce hoşuna giden ama normalde çok da kafaya takmadığı biriyimdir. Ne dersin?
Bu söylediklerin onun senın patronun olmasından kaynaklanıyor olabılır. Sonuçta herkesin ıcınde calısanın patronu azarlaması normal görülmez..
Son söylediğinde olabılır ilk yorumlarımda dıkkat etmek lazım derken onu kasdederek söylemiştim. Onu senın farketmen lazım ben burdan bısey dıyemem. Kadınlar kasrısındakının duygularınj anlamada bızden daha ıyıdır. Senle arasında bısey olmasını ıstedıgı kesın fızıkı yönden ama duyguları burdan yorumlayamam
Herkes zengin koca falan hayal eder, benim zerre böyle şeylerde gözüm yoktu. Gidip kime aşık oldum ya :( hayat çok garip 😂
Eee aşk adres sormaz derler klişe bi laf ama doğru maalesef
Anladım demek istediğini. Beş vakit namazını kılan, dindar bir ailenin küçük oğlu kendisi. Herhalde çalışanıyla tek gecelik ilişki peşinde olmayacaktır diye düşünerek pek kötü yorumlamamıstim olanları ama zaman gösterecek
Aynen zamanla herseyı görürsün. Aılesıne göre yorumlama çok kötü aılelerden çok ıyı insanlar çok ıyı aılelerden çok kötü insanlar çıkabilir
Haklısın, değerli yorumların için teşekkür ederim arkadaşım :)
Rica ederim hakkında hayırlısı olsun inşallah
Cesaretlendirir.
Bir de şöyle bir şey var, bahsettiğim kişi aslında patronum. Beraber uzun saatler çalışmamız gerekiyor diye iş arkadaşım yazdım. Benim ona ilgimi açık bir şekilde göstermem beni para avcısı gibi gösterir diye çekiniyorum. Erkeklerin aklına bu gelebilir değil mi?
Evet gelir. Çoğu Kadın bunun peşinde olduğu için para avcısı olarak bakabiliyoruz ne yazık ki
Para avcısı görünmektense gururumla aşkımı kalbime gömerim daha iyi 😂
😂😂👍