Kızın biri vardı senelerce peşimden kostu 3-4 sene önce acikladi çocuklukta taaa ilk okul senelerinden beri beni seviyormus çocukluk askıymışım onun instada sayfa acmisti benim için günlük benimle ilgili paylasimlar yapıyordu saglam bı kitleside vardi instaqramda zeki caliskanda bir kızdı ben ise sokak serseri gibi biseydim inanmadım başlarda ne sevgisine ne aşkına ki bı iliskim vardı anlattigi donemlerde cokta oralı olmadim acikcasi " 10 sene filan oluyor olaylar işte 7. Siniftan başlıyor lise bitti bı kaç sene sonrasına doğru" tam 10 sene oldu
Neyse efendim benim ilişkim bitti bı iki yıl oncesine konusmaya başladım ama arkadasca çünkü cidden niyetine inanmiyordum uzun ilişkinin bitmesi yorgunlugu falan neyse efendim biz geçen sene bı ara gorustuk sevgili manasinda sonrasında olmadı biseyler bitti bu sene tekrar görüşmeye başladık arkadaslarim falan hep o kızı soyluyordu konuş bak iyi düzgün bir kız ne kaybedersin falan diye bende konuşmaya basladim yalan yok hoslantida vardı hep saygi gosterdi bana o saygisindan ötürü denemek istedim uzun bı ilişki düşünüyordum öyle ayrıl barış falan değil boşta kaldigim için ilişki yapan bı insanda degilimki istesem çok fazla kız var çevremde neyse bı kaç hafta oncesiydi aldım karşıma düzgünce konustum. Gel baslayalim ama niyetin gezip tozmak veya bir hevesse bastan şöyle dedim öyle bişey olmadigini senelerini verdigini falan söyledi abi başladık gorusmeye bı iki kere buluştuk bulusmadik soğuk soğuk konuşmaya ve tavirlar sergilemeye başladı sonra bir gün durduk yere konuşmayı kesti 2 hafta oluyor ne ne olduğunu anladım ne başka biseyi ne bı mesaj atti ne bir şey söyledi durduk yere olan bişey konuyu anlattim.
Sorum şu kizlara
1- Sizce kizlar bu kizin derdi ne?
2- Elde edincemi vazgeçti yoksa başka biseymi?
3- Ben bu durumda ne yapmalıyım?
Neyse efendim benim ilişkim bitti bı iki yıl oncesine konusmaya başladım ama arkadasca çünkü cidden niyetine inanmiyordum uzun ilişkinin bitmesi yorgunlugu falan neyse efendim biz geçen sene bı ara gorustuk sevgili manasinda sonrasında olmadı biseyler bitti bu sene tekrar görüşmeye başladık arkadaslarim falan hep o kızı soyluyordu konuş bak iyi düzgün bir kız ne kaybedersin falan diye bende konuşmaya basladim yalan yok hoslantida vardı hep saygi gosterdi bana o saygisindan ötürü denemek istedim uzun bı ilişki düşünüyordum öyle ayrıl barış falan değil boşta kaldigim için ilişki yapan bı insanda degilimki istesem çok fazla kız var çevremde neyse bı kaç hafta oncesiydi aldım karşıma düzgünce konustum. Gel baslayalim ama niyetin gezip tozmak veya bir hevesse bastan şöyle dedim öyle bişey olmadigini senelerini verdigini falan söyledi abi başladık gorusmeye bı iki kere buluştuk bulusmadik soğuk soğuk konuşmaya ve tavirlar sergilemeye başladı sonra bir gün durduk yere konuşmayı kesti 2 hafta oluyor ne ne olduğunu anladım ne başka biseyi ne bı mesaj atti ne bir şey söyledi durduk yere olan bişey konuyu anlattim.
Sorum şu kizlara
1- Sizce kizlar bu kizin derdi ne?
2- Elde edincemi vazgeçti yoksa başka biseymi?
3- Ben bu durumda ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar