Yanıtlayan herkese +1 lütfen okuyun sizce hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu?

Sınıfta bi çocuk var arkadaşlarıyla beraberken yanlarına gidip ödev için biriyle eşleşmeyen var mı diye sordum sonra bu ben eşleşmedim dedi ben de tamam o zaman beraber eşleşelim dedim bunun gözleri parladı sonra arkadaşıma sorayım onunla olmazsa seninle eşleşelim dedi tamam dedim sonra yanındaki arkadaşı da heyecanlı bi şekilde bi dakika sen şimdi boşta mısın yani dedi ben de evet dedim o halde beraber eşleşin dedi sırıtarak giderken de bana bakıp gerçekten çok iyi bi aday dedi gülerek sonra gittiler sizce arkadaşı niye öyle yaptı? Bi keresinde de o çocukla ben yalnız kalınca ona göz kırpıp şimdi sohbet muhabbet falan anladın sen dedi beni gösterip o da haa anladım dedi niye yapıyor bunu ne dönüyor ya

Yanıtlayan herkese +1 lütfen okuyun sizce hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu?
Cevapla