Dogru mu yaptim? Yoksa kotumu? Bana neolur yardim edinnn?

Selam arkadaslar,

Senelerdir sevdigim bir adam vardi.. ama yasi buyuktu diye her seferinde kendime dedim olmaz diye.. yillarca icime gomdum onu ama artik dayanamamistim ve aylar once acildim ona bi sure sonra evli oldugunu ogrendimm. kendisine de dedimm sanki bekar hayatin varmis gibisinden felan her neyse iste.. onu halen unutamadim pekte unutacagimi sanmam..

Bi sure once biriyle tanistim hic beklenmedik anda karsima cikti.. konusmaya basladik benim kim oldugumu sonradan ogrendi.. ve sonra ogrendimki bu cocuk benden 2 yas kucukmus..

bunu ogrnedikten sonrada zaten bi tuaf oldum ve ustelik okumamis biri :(

cok iyi biri ama ona karsi bi bosluk hissediyorumm ve ona karsi emin degilim azonce ona veda etiim... ama okadar kendini sucluyorki :(

cok iyi biri amaa eksiklik oldugunu hissediyorumm..

oburunu halen unutamadimm kii :( ona gideyimmm

bana akil verinn yaaaa

ve bu cocuk turk degil uygur turklerinden :(

Dogru mu yaptim? Yoksa kotumu? Bana neolur yardim edinnn?
Cevapla