Selam arkadaslar,
Senelerdir sevdigim bir adam vardi.. ama yasi buyuktu diye her seferinde kendime dedim olmaz diye.. yillarca icime gomdum onu ama artik dayanamamistim ve aylar once acildim ona bi sure sonra evli oldugunu ogrendimm. kendisine de dedimm sanki bekar hayatin varmis gibisinden felan her neyse iste.. onu halen unutamadim pekte unutacagimi sanmam..
Bi sure once biriyle tanistim hic beklenmedik anda karsima cikti.. konusmaya basladik benim kim oldugumu sonradan ogrendi.. ve sonra ogrendimki bu cocuk benden 2 yas kucukmus..
bunu ogrnedikten sonrada zaten bi tuaf oldum ve ustelik okumamis biri :(
cok iyi biri ama ona karsi bi bosluk hissediyorumm ve ona karsi emin degilim azonce ona veda etiim... ama okadar kendini sucluyorki :(
cok iyi biri amaa eksiklik oldugunu hissediyorumm..
oburunu halen unutamadimm kii :( ona gideyimmm
bana akil verinn yaaaa
ve bu cocuk turk degil uygur turklerinden :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Doğru yapmışsınız
Yani o cocuguda mi unutmak? Hatta ikisinide mi unutmam lazim
2 yaş fazla değil. Ayrıca okumamış olarak yargılamayın insanları yaşadığı hayat şartlarını bilemeyiz veya okumamıştır kendi tercihidir ama kendini yetiştirmiştir mesela. Ayrıca okul okuyan herkes çok bilgili değil bu zamanda en bilgisizleri bile saçma sapan bölümler okuyup üniversite mezunu olarak geziyor her yerde. Önemli olan çalışıp çabalaması emek vermesi. Şans verin tanımaya çalışın baktınız olmuyor içinizdeki o boşluk hissi geçmiyor o zmaan söylersiniz ben yapamıyorum diye
cok tesekkur ederim canimm, evet haklisinn bende buna pek aslinda onem gostermedimm ama soyle bir durum varki calismiyorda.. yani oyle 5 gun ise gidecek bir isi yok arada babasina gidip yardim ediyormus sonra nebilim oyle tek tuk isler alirsa yoksa hep evde.. evin islerini yapiyor mesela annesi babasi diyor evi boya evi yap git okuldan kardesini al oyle biri yani..
hani dogru duzgun bir isi olsa guzel olur yanii bilmiyorum anlatabildimmi? :(
Anladım tabii ki demek istediğini. Evet sabit bir işi olması lazım bu önemli. Yaş kaç bilmiyorum ama belli bir yaştan itibaren iş konusunda bir karar vermesi lazım
Aynen oyle canim, Allah razi olsun❤️
Ben 24 oda 22.. yani ben kendimi asla yuksek gormem ama bu yasima kadar gelmisim hayatimda hic biri olmamis. Yani bu saatten sonrada hayayima bir cocuk almam cok sacma olur hele isi gucu yoksa. Bu konuda asla korkma diyordu ama nebilim inanamiyorum niyeyse.. yok arkadasini bekliyor orada o calisiyor diye ona basvuracakmis konusacakmis su bu. Dedim gir guzelce bir sirkete calis gitsin ne zorluyorsun diyede..
bide gelmis diyor hani en sondaki. Eger okumus birini ariyorsan belkide bulursun ama o seni sevmez diye. Lafida vurdu gitti
Haklısın sonuna kadar canım. Kimseyi beklemekle olmaz gerekirse o süre içinde geçici bir işte çalışır sonrasında istediği yere geçer. boş ver sen okumuşlukla hiç alakası yok öncelikle ne istediğini bilmesi hedefleri olması lazım bir insanın. Takma sözlerine falan mesafeni koy. Zaman geçer her şey olur karşına seni seven değer veren ve ne istediğini bilen kişi çıkar umarım. ☺️☺️
Cok ama cok tesekkur ederimm canimm..
aynenn valla cok haklisinn.. Tamam bana cok deger veriyor ediyor. Dogum gunume ozel hediye bile yaptirmis ama nebilim yaa.. yani hem yasi kucuk hem isi yok dogru duzgun. Tamam da nezamana kadar boyle devam edecek. Ben onada dedim isi olmayana kiz verilmez bizde.. sen merak etme Allah buyuk soyle de boyle iste.. icim kotu oldu..
En dip kosede benim kalbim otekisinde.. bi sure onu unuttugumu sandim ama olmuyor.. oofff cok zor durumdayimm yaa
Rica ederim ne demek... Kesinlikle haklısın benimde demek istediğim tam olarak buydu. Ayrıca son cümlende bahsettiğin durumdan umarım bir an önce kurtulursun. Unutursun inşallah zor olur belki ama imkansız değil. Kalbinden çıkar umarım o kişi
Tekrardan çok teşekkür ederim canimm.. Valla seni cok sevdimm ya🥰 Rabbim senden razi olsunnn insallah..
Biliyorum o son bahsettigim sey guzel degil ama yapamiyorum.. daha yeni onunla yine konustumm.. onunla konustugumda kalbimin okadar hizli atmasi hic gecmiyor🥺 Ama o oteki cocukta sanki bi surelin heves gibiydi. Nezamandir ondan bi icimde kipirdama olmuyordu😭
Eger o icimdeki bana gercekten hayirli degilse umarim en kisa zamanda cikar hayatimda guzel bir sekilde yoksa asla cikmasin🥺
Soruyu takip ettim konuşmak anlatmak fikir almak istediğin zaman yazabilirsin elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım bazen yabancı bir görüş iyi olabiliyor bizim için. ☺️
Cok tesekkur ederim kuzumm.. Allah razi olsunn..
aynenn oyle valla bazen cok iyi geliyor boyle
Rica ederimmm ☺️ kesinlikle öyle
Evett🙈🥰❤️
Azonce bana tekrardan yazmis gitmeni istemiyorum diye.. icim parcalandii oyle yazdi diye ya
Kim hngisi?
O bendenn kucukk olan..
Kafa karışıklığı yapıyor böyle olması net bir karar vermen lazım senin de 🤷🏻♀️
Evet aynen oyle yaa🥺
Ahhh bu karar vermek ne cok zor yaa..
imkansiz ask icindeyimm..
En kötü karar kararsızlıktan çok daha iyidir diye bir söz var duymuşsundur. 🤷🏻♀️
Evet oyle birsey duymus gibiydimm..
aslinda cok dogru birsey..
ama sanirsam otekini unutmadan ona gidemem🥺
Umarım verdiğin karar en doğrusudur senin için
Aminn insallahh, cok tesekkur ederim canim🥰
Cok zor bir karar ama yapacak birseyim yok
Bazen zor kararlar almak zorundayız. Üzülsekte mutsuz olacağımızı bilsekte bu böyledir umarım hep mutlu olursun
Maalesef oyle canim🥺 Beni baya zor zamanlar bekliyor ama allahtan hayirlisi
Aminnn insallahh,. Umarim sende insallah hep mutlu olursun🥰❤️
Amin canım inşallah 🥰 teşekkür ederim güzel dileklerin duaların için 🤍
Rica ederim nedemek🥰❤️😍
Kendine cok ama cok iyi bak! Allaha emanetsinn
İkisini de isteme biraz inzivaya cekil
inzivaya derken?
Kendi haline yalnız kal
Hmm anladimmm tesekkur ederimm