Sevgilinizden 24 saat boyunca haber alamadığınızda içinizde neler oluyor? Kaç 24 saat geçti..

Sevgilinizden 24 saat boyunca haber alamadığınızda içinizde neler oluyor? Kaç 24 saat geçti..

Hiç sevgilim olmadı maalesef. ama olsaydı da aşırı merak ederdim.. 24 saati geçtim.. normalde yazması gerektiği saate yazmıyorsa ya da 1 saattir nasılsın demediyse direk mesaj atardım :D çünkü aklım onda kalırdı
Bazen mesaj atsan da ulaşamıyorsun..
Maalesef.. ama üzme kendini geçer bunlarda.
Bakalım sabrediyoruz.. O iyi olsun da yapacak bir şey yok..
Kendin için diyorsan. bence mantıklı nedeni vardır sana yazmamasının, ulaştığın zaman açıklar diye düşünüyorum
Nedenini biliyorum ama yinede merak ediyorum işte..
Anladım. inşallah ulaşırsın en kısa sürede..
İnşallah Barış teşekkür ederim..
Rica ederim ne demek.. 😊
ÇOk merak ederim. Başına kötü bir şey geldiğini düşünürüm. Bir şekilde ulaşmaya çalışırım.
Amaaaaaaaaaaa bu 24 saatin sonunda başına kötü bir şey gelmediğini ve beni tabiri caiz ise s*klemediği için ulaşamadığımı öğrenirsem işte o zaman yıldırım olur çakarım kafasına. Ağaç altına girse kurtulamaz benden. 😂😂
Ağaç altı daha tehlikeli değil mi zaten.. 😄
Allah Allah bak sen.. 😄 Bir şeyi unuttun ama kadınlar çok zeki ve o dediğini yapmazlar.. 😄
Orasını bilemem tabi.. 😄
https://ibb.co/ckNSfGD
Bak bir de uyarmış 😂😂
Doğru söze ne denir.. 😄
Akıllı adamın hali başka.. 😂
Anladık bu kadar açık etmeseydin kendini.. 😂
Vah vah ilan verelim istersen daha kolay olur.. 😂
Dikkat dikkat sayın pembeliler.. 😂 @perlamare tanışmak isteyenler yorumunun altından ulaşabilirler.. 😂
Burdan çıkmadıysa ordan hiç şansın olmaz gibi ama sen bilirsin yine de.. 😄
Kolay gelsin o zaman.. 😄
Rica ederim.. 😅
o anda aklıma gelenler 😂😂
Yok daha neler.. 😂
Evet ama hemen de böyle düşünmek haksızlık olmaz mı.. 😄
😂😂İyiki fesat değilim.. 😄
Evet değilim tabi.. 😄 Sadece haber alamadığım da birazcık canına okurum hepsi o.. 😄
Para umurumda değil.. 😄
O illaki olur.. Hiç kaçarı yok.. 😂
Amin.. 😂 Hemde bol bol sabır versin.. 😄
seni gören erkekler anlık 😂😂
https://www.youtube.com/watch?v=Gs9-whPG2B0
😂😂😂 Gülü seven dikenine katlanır napalım.. 😂 Kıskanç kadınla birlikte olmak kolay değildir.. 🤣
Valla ne dersek diyelim sonuç olarak kıskançlık damarlarına işlenmiş bir kadın var işte.. 😄😂
Merak ederim normal olarak.. nadiren yaşanılan bir durumsa bir de daha çok merak ederim.. diger türlü sorgulamaya başlarım,, çünkü umursamazlık seviyesine dahil sık sık yaşanıyorsa
Cevap
15Cevap
Delirmeye eşdeğer bir his merak kıskançlık senaryolar ve kaos 😅
😄😄
Kesin uçurumun kenarından gökyüzüne düşmüştür diye düşünürüm..
Sinirlenirim tabii ki. Kendi kendimi yerim nerede ne yapıyor diye. Acaba hangi boğaza ya da denize bakıyor derim içimden 😂
Yine deniz mi.. 😄 Bu konudan oraya nasıl geçtin ya.. 😅
O benim işim 🤣
Ay ne denizmiş ya.. 😄
Ben sana diyor muyum ne kahvaltı diye. Bulamadın bir kahvaltı yapacak birisini kendine. 🤣
Ya ben kahvaltı sorusunu kim benimle kahvaltı yapar diye mi soruyorum.. 😅 Ayrıca olmadığını nerden biliyorsun.. 😄
Olmayanlar hep burada çünkü 😂
Öyle dertlerim yok çok şükür.. 😄 Meleklerimle en güzel kahvaltıyı yaparım. 😅
Yap yap denize de beraber bakib6😄
Kiminle beraber bakayım.. 😄
Meleklerin ile beraber 🤣
Onlar scooter keyfi yapar.. 😄
Sen de oturursun tek başına 🤣
Aynen öyle oluyor.. 😅 Aklım bir yerlerde ama gözüm onlarda.. 😄
Nerelerde aklın acaba 🤪
Aklımdaki kalbimde.. 😄 Gelecek birgün inşallah.. 😄
Hayırlısı olsun bakalım 😄
Amin inşallah diyeyim hayırlısıyla gelsin de.. 😄
Ya başına bir iş geldi
Ya da terkedildim.. umarim başına bir iş gelmistir
😄😄
Yoksa ben getircem başına iş 24 saat uzun süre
Akıllı adam habersiz bırakmaz kendi can sağlığı açısından.. 😄
O kadar kötü bir zamana denk geldik ki yenisini bulmak 10 dk... o yüzden kimsede kaybetme korkusu yok
maalesef öyle ama bir söz var ya gelen gideni aratır diye.. Dikkat etsinler de mumla aramasınlar kaybedince..
Umurunda değiller her şeyi hizli tüketiyoruz sevgiyi bile
Aynen öyle.. Aslında yalnız kalmak en güzeli.. Ne dert var ne de tasa ohh miss..
Önce bekliyorum. Sonra hakaret etmeye başlıyorum 😅
Ben kıyamam.. 😄 Sevdiğime hakaret etmem..
O sana niye kıyıyor? 😅
O da bana kıymıyor..
24 saat habersiz bırakması?
Bizim durumumuz farklı..
Ben detayları bilemem. 24 saatten fazla haber vermiyorsa o da sana kıyıyor yani bal gibi. Kıyana ezik gibi durmayacaksın, hakkını savunacaksın.
Siz nasıl konuşuyorsunuz ya.. Bilmediğiniz konular hakkında yorum yapmayın bence..
Afferin sana
Sidetci seni
Neyi nasıl konuşuyorum? Sorun habersiz bırakan sevgili. Detayları bilmek zorunda değilim. Beni de ilgilendirmez. Bana ne. Sadece yazdığın kadarına yorum yapıyorum.
Merak ederim. Haber alamadığım zaman illa ki haber alacağım bişeyler ararım.
Geri dördüğünde bişey olmamış ve sadece ihmalkarlık varsa iflahını keserim!
Aklım fikrim hep onda tuvalette bile mesaj atıyorum daha yeni tanıştık hâlâ tanışma sürecindeyiz inşallah sevgilide oluruz 🙏
Hani fırtına öncesi karabulutlar toplanır ve hava bir anda kararırya. İşte tam da öyle bir kasvet oluyor içimde
20 yaşındayım ve kendisinden 20 yıldır haber alamıyorum, lütfen gelir misin artık lkdsjglgjsdkgjşla
Evet yurtdışına çıktığında ve ya bana sinirlendiğin de bi kaç gün haber alamıyorum sinir bozucu hasta oluyorum
Ben çok sinirlenirim öyle durumda , çok başka biri oluyorum, bu yüzden haber vermesini isterim,
Eskiden oturup ağladığım bir durumdu ama şu an olsa umrumda bile olmaz oh sonunda rahatım derim hatta 😅
Çok merak eder insan elbette.
Evet bazen merak etsen de ulaşamıyorsun..
Muhtemelen yeni sevgilinle mutlu musun diye ses kaydı atardım.
Baya korkardım ya. Başına bir şey mi geldi diye.
Ailesinden birini ararım nerede olduğunu öğrenirim.
Çakralarımı açıp bilgelikte sınıf atlarım diyecek söz yok..🍀🗝️
Aldattığını düşünürüm be genelde de doğru çıkıyor. Aldatıyorum 🤣🙄
Aldatildigimi öldüğünü ya da umursanmadigimi degersiz oldugumu hisseduyorum bidaha böyle hissetmemek icinde iliskiyi bitiriyorum
kesin gözlerini kaşıkla oydular diyorum öyle durumlarda 😂
Bunun bana göre iki cevabı vardır ya aldatıyordur ya da ölmüştür aksi mümkün değil
Ne düşüneyim abla kesin boynu altına girdi derim😂
Üzülürüm ama o dönmüyorsa bisy yapmıyorum
Artik sevgilim olmuyor
Sevgilim yok kafam rahat
Endişe ederim.
Duâ ederim..
Yenisini bulmuştur diye düşünüyorum
Deliye dönerim ulaşamadığım an
Böyle bir şey mümkün değil
İnsan özler tabi içinde endişe doğar
Aşırı meraklanırım normal olarak.
Oyle bir durumum yok
Sevgilim olunca söylerim.
Cok merak ederim, hemen yakinlarina sorarim.
Müge anlıyı ararım
😄😄
Sevgilim yok
öyle sevgilim olamaz
Eski sevgilim mi😂
ayrılırım herhalde
merak ederim , sinir yaparım.
endişe :/
1 günlükte gormeyim n'olacak
Huzursuz olurum
Bir aydır haber alamıyorum deli gibi özledim
Nefes alamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?