Güncellemeler
+1 yıl
Birde reşit değil desek?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben 22 yaşındayım erkek arkadaşım 24 yssında ogretmen 14 yasinda bi ogrencisi var hep onunla sohbet etmek istitor evde benimle zaman gecirmek yerine kızın dediği şeyleri araştırıyor cevap arıyor kız bilgili yalan yok anlattığına göre felsefi ve dini konularda bayağı bilgiliymiş tartışmışlar falan anlatiyor hoşlanmış olabilir mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Yaş önemli değildir
Yeterki erkeğin hoşuna gitsin umurunda olmaz genel olarak böyledir çok az erkek hayır der
Ama reşit değilse
Olmadı o is
Yakınında tutar reşit olmasını bekler yüksek ihtimalle
Neden reşit değilse hoslanamaz mı
Hoşlanmak başka
Yaşları yakın olsa sorun etmez
Ama o yaşlarda birisi reşit değil diye uzak durur
Durmasida mantiklidir
Olma ihtimali var gönlü kaymıştir ama farkında değildir farkına varınca düzelir mesafe koyar
Bu aralar çok sohbet etmiyorlarmış mesafe koymuş olabilir mi
Bilmem belki kız rahatsız oldu belki ailesi bilinmez belkide mesafe koydular ama aklı başında ise uzaknduru
Sırf olgun düşünüyor diye kendi kardeşim hatta kızım yaşındaki birinden hoşlanmam. Kendi yaşıma biraz daha yakın biri olursa daha iyi olur.
Yani herşeyden konuşabilen kız o zmaan e tabi neden olmasın tatlı , sempatik hoş bir de sohbeti güzel de on beş yaş küçük bile sevilir 🤷😀
Yani tam istiyceğim kız olur (10 yaş küçük derken 14 yaşı falan kastetmiyorsan)
14-15 neden olmaz?
Pedofili o zaman o hoca, tabikide olmaz. Reşit olmayan kızla konuşmam ora ayrı 24 yasındakı biri 14 yasındaki biriyle görüşüyosa, adamdan saymam net.
Hoşlanmanın yaşı olmaz
Reşit değilse peki? Yaşasın şeriat
Yine sorun yok. Nasıl muhammed kendisi 54 yaşındayken 9 yaşındaki zavallı çocuk ayşeyi acımasızca s*ktiyse, biz de sevgili peygamgerimizi!!! Örnek alırız. Sünnet bu sünnet.
O zamanlar arapların blu çağından yaşı saydığını bilmiyorsun tabii ki biraz objektif olmalısın işine geleni okumuş gerisini okumamışsın ayşe 22 yaşındaydı bi araştır derim yahu cehalet dolu kardeşim 2 dakika üşenmeyip yaz elinin altında internet var olayın aslını hiç uğraşmadan öğrenirsin ne cahil bi milletsiniz
O kadar cahilsiniz ki cehaletiniz midemi bulandırıyor. ne ebu davuttan haberiniz var ne imam müslim'den ne maturididen ne eşariden ne de muhammedin diğer 67 karısı ve cariyesinin hiçbirisinde yaş reglden başlatılmazken islamcı dansözlerin sadece iş ayşeye geldiğinde bir anda nasıl oluyorsa kadınların yaşını birden reglden başlatıverdiklerinden.
Bir de kendi dipsiz kuyu gibi cehaletine bakmaz milleti cehaletle suçlar bu mallar
Al al sana bizzat diyanetin ve diğer islami sitelerin linkleri. Ayşenin yaşı 614 mü değil mi kendin bizzat oku da birazcık olsun o zırcahil beynine biraz bilgi ge aydınlanma gelsin
dergi.diyanet.gov.tr/makaledetay.php?ID=580
https://islamansiklopedisi.org.tr/aise
sonpeygamber.info/muminlerin-bilge-annesi-ve-fakih-kadinlarin-oncusu-hz-aise-ra
https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Ai%C5%9Fe
Ayşenin doğum tarihi 614 mü diyecektim yani evlenme yaşı 7 gerdeğe girme yaşı 9. Al oku da cehaletin aydınlansın. Zaten onun diğer sapıklıklarını ve kurandaki binlerce saçmalığı saysam günler yetmez. Milyonlarcasınız hangibirinizi aydınlatalım. Her yer cehalet şu ülkede.
Merhaba dediklerini araştırdım ve doğru olduğu kanaatine vardım cahil dedigim icin kusura bakma asıl cahil benmisim simdi dinimi sorgulamaya baslayacagım tekrar tesekkur ederim
Önemli değil bı sadece ufak bir kısmı inan bana. İstiyorsan yardımcı da olabilirim
Yardımcı olursanız sevinirim. Bu yazdığınızdan sonra sorgulamaya başladım
Ama bu aydınlanma süreci uzun bir süreç. Al sana bir ampül deyip olacak bir şey değil.
Sorun olmaz siz yardım edin yanlış gördüğünüz ne varsa anlatın merak ediyorum
Tamam ekle beni zaman içerisinde eğriyi doğruyu anlatacam ben sana detaylı.
Ayrıca bu soruda bahsettiğim konuyuda konuşabilir miyiz gun geçtikçe beni üzüyor?
bu söylediklerin varsa olur
Reşit değilseö
kaç yaşındasın
Ben 22 yaşındayım sadece sordum erkek arkadaşımın 14 yaşında bi öğrencisiyle yakından ilişkisi var konuşup tartışıyorlar sohbet ediyorlar yakınlar
Hayir aubyanci olmak istemem
Evet hoşlanırım tabii ki
Kadın olduğu müddetçe problem yok
En fazla 7 yaş farkı oldu şimdiye kadar
Eşim 9 yas kucuk benden zaten
herkesin üstünde yaşı yazmıyor
Reşit olmayan bir öğrencin desek
yani bilemeyiz yaa kız olgun görünümlü ve çekiciyse mümkün yani
Eklemeyi okur musun
okuyup yazdım zaten
kız kıskanmam gayet doğal diyeceğin bir güzelliğe mi sahip
Güzelliği ortalama sana tarif edeyim sadece 2 kere gördüm fotoğrafını, yuvarlak bi yüz şekli var 1.60 falan eşimin gogsune falan geliyor saçları omzunu biraz geciyor dalgalı fiziğini kıskanıyorum diyebilirim göğüsleri dolgun beli ince bacaklarıda aynı zamanda ince düzgün gözleri güzel yuvarlak ama burnu biraz kotu, zayıf bi kız çene cizgisi falan keskin dudaklarida hafiften dolgun bugday tenli tatlı bi kız. (Fotoğrafına bakıp yazdım bunları)
geçmiş olsun
Güzel olması önemli mi? 14 yaşında bi çocuk?
https://youtu.be/_R-UWwx_2_E?feature=shared
and i know she knows
Ne diyon
fiziksel ya da duygusal farketmez bir şey var adam inkar etse de belki farkında olmasa da
ve sen de bunun farkındasın
bu arada karşılıklıdır ya da öyle olacak haberin olsun
Kız tatlı amw o okulda ondan çekici kızlar var ondan hoslanma ihtimali dusuk bence
ben artık eminim
Neden
bir kadın ondan daha güzelleri var neden o dediyse iş bitmiştir
Erkekler genelde güzelliğe bakar ve o kızdan çok daha cazibeli güzel kızlar olduğunu biliyorum sırf zekadan bu kadar çekemez bi erkegi diye dusunuyorum
Olabilir kafa yaşı onemli
Eklemeyi okur musun
Sübyancı o yvsak. Bian önce terket ve bu olayı gün yüzüne çıkar.
Sübyancı olduğundan emin değilim olmam lazım
Ben eminim awk normal mi bu
tabiki
Eklemeyi okur musunu
reşit değilse o zaman sıkıntı tabi, uyar bence
Ben hoşlanırım
Keske trafik kazasi gecirip obur dunyayı boylasan her yerde seni gormekten biktim bir uğraşın bile yok karı kız pesindesin ssg
Destur nerde gördün bu bir karı kız peşinde olsam çok seni götürürdüm bu iki sen kimsin beni tanıyan bilir nasıl biri olduğumu bu üç 😉
Erkekwle herkese hoslanir
Olabilir
10 yaş fazla.
Hayır 10 çok fazla
Zor yavrum
Sanmıyorum
Evet hoşlanılabilir.
Peki reşit değilse?
Reşit değilse problem olur reşit olmasını beklemek gerekir
Değilse hoşlanmaz mısın
Hoşlanmak farklı bişey ilişki yaşamak farklı
Mesela Kaç yaşında
Yaptığım eklemeui okur musun
Zekasına hayran olup daha da iyi eğitim alması için yardım ediyor olabilir
Kız meslek lisesinde okuyor egitim konusunda cok iyi bi yere gelmez okuldakiler cahil baya kız bilgili
Evet
Eklemeyi okur musun
Bence zor hoşlanmaz Ama sapık değilse tabi ki