Karşı cinsimle duygusal yakınlık kuramıyorum, bir şey hissedemiyorum. Neden böyle olur?

Merhabalar,

1 hafta önce hayatımda ilk defa birisinin aracılığı ile bir beyefendi ile birbirimizi tanıma aşaması süreci içerisine girdim.

daha önce sevgilim olmadı, böyle biri ile de sohbet etmedim.
Arkadaşlarıma sohbetimizden bahsettiğimde beyefendinin benimle flört ettiğini ama benim etmediğimi, normal arkadaş gibi konuştuğumu söylediler..

kendisi arkadaşımın kuzeni, 10 gün kadar hemen hemen her gün instagram üzerinden mesaj yolu ile yazılı bir sohbetimiz oldu. Sohbeti de sardı, uzun uzun mesajlaştık.
fakat ben bu 10 günün sonunda kendisine hala bir şey hissetmiyordum..

bunu da açıkça söyledim ve onun hakkına girmek istemediğim için sohbet etmemizin doğru olmayacağını belirttim çünkü o beni beğendiğini, bana ilgisi olduğunu ifade ediyordu.. ben kendisine bu 10 günlük süreçte asla böyle şeyler söylemedim, emoji dahi kullanmadım.

Yaşım 26, kimseye bir şey hissedemezsem diye korkuyorum..

arkadaşlarım Sapyoseksüel olabileceğimi söylediler, düşündüm üzerine uzunca ve hak verdim..

sosyal çevrem de yok, ya biri böyle aracı olacak ya da arkadaş ortamımda veya işte öyle birisi olacak ancak bu şekilde olma ihtimali var..

siz bana ne önerirsiniz?
Kimseye bir şey hissedemeyen biri olarak kalır mıyım?

Karşı cinsimle duygusal yakınlık kuramıyorum, bir şey hissedemiyorum. Neden böyle olur?
Cevapla