Sevgilim manipülasyon yapıyor, ayrılıyorum. Peşimden koşmaya başlıyor amacı ne?

1 senelik sevgilim (ayrılmalar sayılmıyorsa 6-7 ay ) ayrılma sebebimiz çoğu zaman aynı iletişimsizlik ve ilgisizlik özlemedikçe aramıyor 2-3 gün hiç konuşmuyoruz ben aradığımda geçiştiriyor sadece o özlediğinde buluşup konuşabiliyoruz buluştuğumuzda eğer özlediyse ilgili özlemediyse ilgisiz özlemesi için 1 hafta veya daha fazla ayrı kalmamız gerekiyor ben sürekli merak ediyorum nerde ne yapıyor kimlerle vs cevap vermeyince de tartışma başlıyor hep aynı sebep hep aynı neden sadece bana böyle değil neredeyse herkese böyle cepte gördüğünü kullandığını sevdiğini işine gelince ilgilendiğini ş*refsiz bir köpek olduğunu eşşek başı mıyım lan ben dediğimde sevmesem şu an yanında bile olmam neden uğraşayım diyor klasik manipülasyon ayrılıyorum ayylarca peşimden ayrılmıyor bunun amacı ne tam olarak anlamıyorum sizce nedir?
Sevgilim manipülasyon yapıyor, ayrılıyorum. Peşimden koşmaya başlıyor amacı ne?
Cevapla