Şu an çok kararlı duruyor "istemiyorum artık, bir şeylerden soğudum bitti olmuyor" diyor sizce geri döner mi?

Sevgilimle yeni ayrıldık ikimizinde psikolojik sıkıntıları var ister istemez birbirimize yansıttık daha öncede ayrıldık barıştık istemiyorum dedi şu bu ama aradı 1.5 yıl oldu neredeyse sadece son zamanlarda böyleydik ve erkeklik gururu derler ya gururunu inciticek ağır 2 cümle kullandım oan kendimi cok değersiz hissetmiştim buda son nokta oldu cok kırıldı ilk ben ayrılmak istiyorum dedim o istemedi o gün çok kötü olmuş sonra oda ayrılalım dedi oturduk konuştuk sarıldık çenesi titremeye başladı gözleri doldu biraz ben ağladım zorlaştırma dedi sarilirken seni seviyorum dedi omzuma yattı ve gitti birkaç gün içmiş ağlamış 1 hafta oldu halada pürüzler devam ediyor biraz şu an ikimizde çok yorgunuz seviyoruz ama sanki o sevgi içimizde saklı yorgunluktan bir şey hissedemiyoruz

Barışırsınız
Barışmassınızz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Şu an çok kararlı duruyor "istemiyorum artık, bir şeylerden soğudum bitti olmuyor" diyor sizce geri döner mi?
Cevapla