Yoo özlemedim zaten iyi oldugunu biliyorum diyen erkek mantığını aciklar misiniz?

iki gündür uzun konuşamıyoruz gün içi anlık haberleşiriz gibi konuştuk vs. özledim senin sohbetini seni özledim sen özlemedin mi dedim

yoo özlemedim iyi olduğunu biliyorum kafamda kırk tilki var inan bunları düşünecek halim yok dedi

öptüm canımın içi diyerek kapattık bu normal mi ya bunun mantığı nedir hım?

Yoo özlemedim zaten iyi oldugunu biliyorum diyen erkek mantığını aciklar misiniz?
Cevapla