Narsist karakterli. Bir erkeğe bağlanmam benim psikolojik sorunum olduğunu mu gösterir?

Narsistçe tavırları var ve ben çok bağlandım unutmak çok zor geliyor bende de mi sorun var?

Narsist karakterli. Bir erkeğe bağlanmam benim psikolojik sorunum olduğunu mu gösterir?
Cevapla