Keşke hiç görmeseydim tanımasaydım onu, hem sevdiğim oldu hem de illetim...
https://youtu.be/-FNNDrXiXuo?feature=shared
Bunu nasıl başardı kalbim bilmiyorum ama durum gerçekten bu. Hiç bu duruma düşmemiştim demekki birinin ahını aldım diye düşünmeye başladım artık. İçinde bulunduğum çukurdan nasıl çıkacağımı da bilmiyorum, kalbime bir türlü söz geçiremiyorum. Görmeden konuşmadan edemez oldum, hiç yanından ayrılmak istemiyorum. O kadar yakışıklı falan değil ama gelde bunu anlat benim aşık olan mikin kalbime. Sigara en nefret ettiğim şeydir kokusu rahatsız ediyor beni ama o sigara içiyor diye gıkımı bile çıkaramıyorum...
Nasıl çıkarım bu bataklıktan bilmiyorum.

Aşk böyledir büyük konuştuğumuz kriter edindiğimiz ne varsa onun zıttı olanı bile bize ideal kişi gibi gösterir. Büyük konuşmanın bir geri dönüşü de olabilir bazen evet böyle durumlar. Çok geçmiş olsun şimdiden
Teşekkür ederim 🙏🏻
Cevap
8Cevap
Bence zamanla geçer..
Tipini iyi bulmadıysan muhtemelen ağzı iyi laf yapıyordur oradan etkilemiştir seni :D
uzun süreli bir şey değil bu zaman geçtikçe hislerin azalır, he çok istiyorsan git konuş şansını dene zaten orası ayrı
tek sorun sıgaraysa o kadar buyuk yakışmayacak birsey yok ama yakıstıramadıgın baska özellikleri varsa bilmem
Keşke her büyük konuşan böyle kör kütük aşık olsa of ya
Kendime yakıştıramadığım diye bir şey yoktur. Prensipler insanı öldürür 😉
Sevgili misiniz? Yoksa tek taraflı bir şey mi?
Çünkü o sizi düşünüyor
Çünkü bu benim başıma çok geliyor tabiki diyemiyorum ama biri sizi düşününce aklınıza girer birden engel de olamazsınız gitmek de bilmez bazen
Olabilir böyle şeyler
Uzak dur o halde. Kendini tutman lazım.
Çıkmayver ne olacak sanki
Psikiyatriye gidip destek alabilirsin
Takıntıda olabilir
Kurtulmak istedikçe bağlanırsın akışına bırak
Hemen bırakıosun KIZ 😂😂
ilginçmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?