Kendime yakıştıramadığım birine aşık oldum, bunu nasıl aşabilirim?

Bunu nasıl başardı kalbim bilmiyorum ama durum gerçekten bu. Hiç bu duruma düşmemiştim demekki birinin ahını aldım diye düşünmeye başladım artık. İçinde bulunduğum çukurdan nasıl çıkacağımı da bilmiyorum, kalbime bir türlü söz geçiremiyorum. Görmeden konuşmadan edemez oldum, hiç yanından ayrılmak istemiyorum. O kadar yakışıklı falan değil ama gelde bunu anlat benim aşık olan mikin kalbime. Sigara en nefret ettiğim şeydir kokusu rahatsız ediyor beni ama o sigara içiyor diye gıkımı bile çıkaramıyorum...
Nasıl çıkarım bu bataklıktan bilmiyorum.

Kendime yakıştıramadığım birine aşık oldum, bunu nasıl aşabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Arada sırada değil her an aklımda, nasıl biter bu dert nasıl unutacağım?
Keşke hiç görmeseydim tanımasaydım onu, hem sevdiğim oldu hem de illetim...
https://youtu.be/-FNNDrXiXuo?feature=shared
Kendime yakıştıramadığım birine aşık oldum, bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla