Ben mi çok supheciyim ya çıldıracağım ilişki yapmayacağım artık ya?

Sevgilim her akşam işten gelince yemek yiyor bir iki saat uyuyo ve bu her gün böyle yani ama bana iki saat uyuyacağım alarmı en geç 8e kurarım dedi 6da bu saat oldu hala yok aradım cevap vermiyo birazdan yazar ama ben çok sinirleniyorum yani daha önce güvenimi kıracak bir hata yaptı bu arada bana karşı su an böyleyim içime sıkıntı oturuyor iki saat dediysen iki saat uyu üç saat oldu siz de benim gibi mi düşünürsünüz ben mi gereksiz yere sorun yaratıyorum su an

Ben mi çok supheciyim ya çıldıracağım ilişki yapmayacağım artık ya?
Cevapla