Ansızın öpmek için yeltendiğiniz flörtünüz nasıl tepki verir?

Ansızın öpmek için yeltendiğiniz flörtünüz nasıl tepki verir?

Sevgilimle elele tutuşmak bile büyük bir şey.. Onun bile aylarca anlamı ve derinliği var. Doğru zamanı beklemek gerektiğini çiftler bilir ve hissederler.. Birbirini öpmek için kadın ve erkek birbirlerine duygusal olarak çekim hissederler ve baştan birbirlerini reddetmeyeceklerini anlarlar ta en baştan zaten.. Ne ben sevgilimi ne de sevgilim beni öpmeye aniden yeltenmez bence.. Doğal çekimde yaşanacağından reddetme de olmaz..🍀🗝️
En başında teması ben sevmiyorum, alışmam ve güvenmem gerekiyor o temasın olması için. Aslında reddetme ihtimali pek erkekler için olmuyor, onlar dünden razı oluyor çünkü :))
Ben flört bilmiyorum bizim zamanımızda direkt sevgili olunurdu 😂 flörtken öpmeye kalkmam red yersem de bir daha beni öpemez zaten
Teşekkürler ☺️
Rica ederim ☺️
Ben kimseyi öpmeye yeltenmem.. İlk adım her zaman karşıdan gelmeli..
Teşekkürler Barış 😄🥂
Rica ederim :D 🚬
Cevap
19Cevap
Ben bir yolunu bulur öperim ruhu duymaz 😂
Muhtemelen herkesin kendi kendisini patlattığı ve bundan ders aldığı deneyimi olmuştur.
Bu konuda zamanlama her şeydir. Doğru yer ve doğru zamanda yapmazsan, bir çuval inciri mahvedebilirsin :)
Flörtümle öpüşmem. Sevgilimle belki.. eşimle kesin
Flört aşamasında olduğum biriyle yakınlaşmazdım. Zamanla oluşan bağ ve karşılıklı duygularla olacak şeyler bunlar.🙏
Barış öyle bir soru sordunki şimdi. Tokat yemem o kesinde Flörtü bulduktan sonra tekrar cevap yazıcam Barışcım
Flört öpülür mü be. Biz hangi çağa hangi coğrafyaya düştük Allah kahretsin ya dmckskckdk
böyle şeyleri yaşamadan nasıl o kişiyi sevgili statüsüne koyacaksın
Flörtü öpmem. Öpmesinede izin vermem.
Sevgilimi belki o da ilişki ciddi aşamaya geçerse
beni mi red edecek çok şaştım hiç sanmıyorum ama 😀
Dışarda isek izin vermez. Ama yalnizsam oooooooho
Olsaydı kesin istemezdi, olmayacak duaya amin denmez 😂
Eğer bir flörtüm olsaydı muhtemelen hoşuna giderdi
Flört öpmek mi?😅 evet reddetme ihtimali var ven olsam ben de reddederdim.
Beni reddedeceğini düşündüğüm birini öpmeye yelteneceğimi sanmıyorum.
Bilemiyorum ki olduğunda denerim 😃
:D 🙏
Öpmiceksem. flört olmam hic red yemedimde etmedim de benim kitapta hayira yer yokk 🥰
Ben öpmem zaten o yüzden sorun olmaz.
Eminim rüyalarında görüyordur o anı 🤣
Artık benim flört ihtimali bile yok😄
Var tabii ki, olasılık sonuçta skdfsd
Utangaç ya da kaprisli bir tipse yüksek ihtimal.
Flörtüm yok olsa da öpmem zaten
Çocuk be bunlar ne flörtü😂 15 var yok
Flörtünü de opmezsin yani baris
Aklına şaşarım onun totomun kenarı🤣🤣🤣
Flörtüm olsa istemem sevgili olmamız gerekiyor
Bunu yapacak adamın alnını karışlarım.
Flörtüm yok ama reddedebilir yani
Evet var gibi çünkü onu hissettiriyor sağ olsun
Sence olabilir ya öyle bir şey? 😛🤣
İlla ki var.
O an geldiğinde öyle bir ihtimali yok😃 hayır
Bi tarafı yiyorsa reddetsin de bakim bi o sıfata
öpmeye kalkışmam zaten
Hahahaha bilmiyorum
Bilmem olunca söylerim tepkisini
Bir şey diyeceğini sanmam, istersem öperim
Edebiliyorsa etsin
Reddedemez beni 😄
Yok.
hayır yok
Yok bence 😃
Var bence
Sanmıyorm
Yüzde 1 nazarlık oda
reddetmez
Yoktur.
Reddedebilir tabi ki.
Yaşamadığım için bilmiyorum
Reddetmez 😁
bu duruma düşer mıyım ((: düşmem
Olamaz
hep öyle olur :D
Flortum uok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?