Güncellemeler
+1 yıl
Beklediğim cevap gelecek mi merak ediyorum

Öfke nefret olsada altında ki temel sebep acıdır. Bu acıdan kaçmak istemek ama zaten ona sahip olmanın verdiği o acı duygusu ile söylenir.
Genelde pişmanlıkla söylenen bir söz dür.
Cevap
2Cevap
Öfke ya da pişmanlık içinde söylenen bir söz bence yanlış
Bence öfke ya da birikmişlikler
Pişmanlık, sitem hayatima kattigin hicbisey yok acidan baska demek
Hayalkırıklığı
Hayal kırıklığı
Acı ve öfke
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar