Mesela 19.00’da cevap verip sizin 19.01’de yazdığınız mesaja bakmaması gibi.
Allah o bir dakikanın hesabını sorarken bende orada olacağım der misiniz? :D🙇🏻♀️
Allah o bir dakikanın hesabını sorarken bende orada olacağım der misiniz? :D🙇🏻♀️
Bunu heeer daim yapıyorsa artık bundan şikayetçi oldugumu belirtme zamanım gelmiştir. Geçerli bı sebep sunmasını isterim. Benim ama dediğim saatlik kaybolmalar ise
Hep oyle yapiyor g*tveren
Dbdhsjsndgsjsbdkd vay hain
Engelleyecegim yakinda zaten
Cevap
3Cevap
Merak ederdim ben
Ben pek takılmam
Bana da aynısını yapıyor bende gidip geç cevap veriyorum
Bunu her seferinde yapıyorsa sıkılırım
evet tuhaf olsa gerek
Umurumda olmqz fifi
Meraklanırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar