30 yaşında taptazecik bir delikanlıyım öyle ki elime kadın eli değmemiş? Acaba evde mi kaldım ben ne isteyen var ne de sorduran?

30 yaşından sonra da olur mu mutlu bi evlilik acaba? Sanki genç yaşta evlenip birlikte büyümek daha sağlıklı gibi geliyor bana

30 yaşında taptazecik bir delikanlıyım öyle ki elime kadın eli değmemiş? Acaba evde mi kaldım ben ne isteyen var ne de sorduran?
Cevapla