İkili ilişkilerde kendinizce koyduğunuz en önemli kuralınız ne?

Ben internet üzerinden çok önemli bir durun olmadıkça ilk mesajı atmıyorum. Karşı taraf atarsa sohbete göre devam ediyorum veya sohbeti bırakıyorum. Sohbete devam edersek başka zamanlarda o kişiye yazabiliyorum.

Yüz yüze tanıştığım biriyse, aramızda belli bir samimiyet oluşana dek el şakasına asla izin vermem.

Güncellemeler
+1 yıl
"Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın!"Bir kere de ben paylaşayım şu sistem mesajını 😄
İkili ilişkilerde kendinizce koyduğunuz en önemli kuralınız ne?
Cevapla