Bilmeden nasıl bir mesaj veriyoruz acaba? Bu hareket seni seviyorum demek falan mı :D

Bilmeden nasıl bir mesaj veriyoruz acaba? Bu hareket seni seviyorum demek falan mı :D

Sahibiyet ve teslimiyet her kadını mutlu eder. Üzerinde hakimiyet kurmak istemek gibi bir şey çantasına koyması falan. Birken iki olmak gibi, bir olabilmek hani
Aynı evin anahtarını mı taşıyalım diyo bu 🤔🤔 diye düşünür falan 😂 Bi halt bilmiyor erkekler, biz kadınlar öyleyiz 😂 en ruhsuz kadın bile eve gidip uyurken panjur rengini hayal eder bakma çaktırmıyorlar şayet aşık olduğu bir erkeksen. Ama değilsen kullanır atar, kadının ruhsuzu erkeğin ruhsuzundan daha beterdir aslında
Cevap
3Cevap
Bence sevindiklerinden dolayıdır
Güvenilmek ve aidiyet duygusu oluşturuyor.. benim de çok hoşuma giderdi 😅 kadınlar böyledir zaten küçücük şeylerden mutlu olur..
Güven ve paylaşma duygusu veriyor. Sevgiyi göstermenin yolu bunlar
Çünkü değer verdiği birinin eşyasını taşımak sevgi göstergesi. Hiç sevmemissiniz ki anlamıyorsunuz..
Sana güveniyorum demek. Ve bir insan için sevdiği tarafından güvenilir olmak çok önemli.
Sanki evlilik olayına girişmiş gibi hissediyorlar galiba.
Ne seni seviyorumu
Benimle evlenir misin diyonuz resmen 😂🤣🤣🤣🤣
Farklılık ve aidiyet mesajı veriyor. Evden, bizden biri jdxjk
Ona güven aşılıyorsun
Çünkü bu durum ona güvendiğini gösterir.
Hoş bir davranış bence
Aşkım ne demek evlenmek istiyorum kffkdkdkr
hiç hoşuma gittiğini bilmem böyle şeylerin
Sana aitim diyorsun
Lanet olsun hiç yasamadim
Aynen öyle 😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?