AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Sevdiğimden uzak durmam
ya sevdiği kızın iyiliği için ondan uzak durup başka kızlara yazan ş@pşik aşıklar var ne diyorsun
Bir Polat Alemdar vakası değilse duracağını sanmıyorum
Gerçek seven uzak durur. Sonuçta iyi olmadığı sürece senle olsa ne yazar. Ayrıca iki insan birbirinden uzakken de birbirine ait olabilir.
Anlatabilirmiyim olayı biraz uzun ama doğru şeyler söyleyeceğini düşünüyorum
zordur ama gercek anlamda seviyorsa uzak durur
Simdi ben 6 senedir birini seviyordum ilk sevgilimdi onun üstüne flört dahi yapmadım sonra üni için başka şehire geldim ama bu çocuk uniden değil cay bahcesinde çalışan bi çocuk arkadaşımın arkadaşı sayesinde tanıdık sonra buluşmaya başladık ama hep 3 kişi buluşuyorduk ben en yakın arkadaşım ve bu çocuk çok yakındık sonra ben bundan hoşlandığımı anladim arkadaşım sormuş buna işte bu kızı gerçekten arkadaş olarak mı seviyorsun falan o da kiz çok güzel iyi bi insan ciddi ilişki insanı evlenecek insan biliyorum ama o sevgili bile yapmamış çok temiz çok saf ben onu üzerim demiş işte arkadaşımda ilişki nasıl yaşanır bilmiyo zaten demiş o da zaten bundan korkuyorum demiş sonra ben bi gün içtim bunun yanında sarhoş oldum gittim sarıldım elimi tuttu sevdiğini hissettim o an sonra işte bu arkadaşımla araları bozuldu konuşmak için bulustuklarinda hep benden bahsetmiş demiş ah zehra ah yaktın beni demiş kafamı yastığa koyduğumda o aklima geliyo demiş denesek mi diyorum demiş sonra üzerim diyorum demiş neyse biz 1 hafta kadar konuşmadık beni takipçilerinden çıkarmış ama beni takibi birakmamisti bugün buluşmak istedim konuşmak istedim dedim ben böyle olmak istemiyorum o dedi uzaklaştım işte dedi uzak daha mı iyi dedim evet dedi bağlanmiyoruz dedi ben de görmeyince aklima gelmiyorsun mu sanıyorum dedim unutcan yapcak bisey yok dedi sonra dayanamadım ağladım dediki ben üzülecek ağlanacak birisi değilim picin tekiyim dedi ben zarar veriyorum insanlara dedi hem varolusum zarar hem yokoluşum dedi bende son dediğine katılıyorum dedim artık yazmiyimmi yani dedim dusundu düşündü aynen dedi sonra sustum oturdum öyle ben gidiyorum birakiyimmi dedi yok dedim hadi kendine iyi bak dedi sende dedim gitti
sonra ben ağlıyorum hıçkıra hıçkıra o gittikten sonra gittim içtim bunu aradim napiyon dedim noldu diye açtı telefonu ayar oldum arkadaşım dedi çocuğa küfür ettin sonra yüzüme kapattı hatırlamıyorum ama sonrs beni numaradan engellemiş instadan takibi de bırakmış ama wp den engellememis yazarım diye herhalde arkadaşım seviyo diyo bende öyle hissediyorum ama niye böyle yapıyor bilmiyorum hiç bi zaman gerçeği söylemiyor bugün dedikleri de hiç samimi gelmedi ne yapicam bilmiyorum arkadaşım dedi o senin ciddi ilişkin olucsk ben hissediyorum sadece 1 ay uzak dur dedi gözükme bile dedi görürsende yüzüne bakma dedi anliycak dedi
Seven adam uzak durmaz herseyi göze alir
@Darker_ helal olsun 👍
Beni istemesse dururum
Seven insan uzak durmaz
Evet yaptım
Neden uzak durdun peki
Onu üzmemek için
Simdi ben 6 senedir birini seviyordum ilk sevgilimdi onun üstüne flört dahi yapmadım sonra üni için başka şehire geldim ama bu çocuk uniden değil cay bahcesinde çalışan bi çocuk arkadaşımın arkadaşı sayesinde tanıdık sonra buluşmaya başladık ama hep 3 kişi buluşuyorduk ben en yakın arkadaşım ve bu çocuk çok yakındık sonra ben bundan hoşlandığımı anladim arkadaşım sormuş buna işte bu kızı gerçekten arkadaş olarak mı seviyorsun falan o da kiz çok güzel iyi bi insan ciddi ilişki insanı evlenecek insan biliyorum ama o sevgili bile yapmamış çok temiz çok saf ben onu üzerim demiş işte arkadaşımda ilişki nasıl yaşanır bilmiyo zaten demiş o da zaten bundan korkuyorum demiş sonra ben bi gün içtim bunun yanında sarhoş oldum gittim sarıldım elimi tuttu sevdiğini hissettim o an sonra işte bu arkadaşımla araları bozuldu konuşmak için bulustuklarinda hep benden bahsetmiş demiş ah zehra ah yaktın beni demiş kafamı yastığa koyduğumda o aklima geliyo demiş denesek mi diyorum demiş sonra üzerim diyorum demiş neyse biz 1 hafta kadar konuşmadık beni takipçilerinden çıkarmış ama beni takibi birakmamisti bugün buluşmak istedim konuşmak istedim dedim ben böyle olmak istemiyorum o dedi uzaklaştım işte dedi uzak daha mı iyi dedim evet dedi bağlanmiyoruz dedi ben de görmeyince aklima gelmiyorsun mu sanıyorum dedim unutcan yapcak bisey yok dedi sonra dayanamadım ağladım dediki ben üzülecek ağlanacak birisi değilim picin tekiyim dedi ben zarar veriyorum insanlara dedi hem varolusum zarar hem yokoluşum dedi bende son dediğine katılıyorum dedim artık yazmiyimmi yani dedim dusundu düşündü aynen dedi sonra sustum oturdum öyle ben gidiyorum birakiyimmi dedi yok dedim hadi kendine iyi bak dedi sende dedim gitti
sonra ben ağlıyorum hıçkıra hıçkıra o gittikten sonra gittim içtim bunu aradim napiyon dedim noldu diye açtı telefonu ayar oldum arkadaşım dedi çocuğa küfür ettin sonra yüzüme kapattı hatırlamıyorum ama sonrs beni numaradan engellemiş instadan takibi de bırakmış ama wp den engellememis yazarım diye herhalde arkadaşım seviyo diyo bende öyle hissediyorum ama niye böyle yapıyor bilmiyorum hiç bi zaman gerçeği söylemiyor bugün dedikleri de hiç samimi gelmedi ne yapicam bilmiyorum arkadaşım dedi o senin ciddi ilişkin olucsk ben hissediyorum sadece 1 ay uzak dur dedi gözükme bile dedi görürsende yüzüne bakma dedi anliycak dedi
Çok uzın yazmışsın ama bu gece hiç okuyacak durumda değilim. Kusura bakma. Yarın okur cevap yazarım.
Peki teşekkürler cok kafama takıldı o yüzden ne yapacağımı bilemedim kusurs bskma
Evet. Durdum da
Ben yaptım
Neden yaptın peki
Çünkü artık bir hayatı olmasinlaizmdi ailesi karşı çıkıyor du
Ben yaşadım
Neden durdun peki uzak
Ailesi beni istemedi ne yapaydım sence
Seninde basında galiba