Bir yıl geçti ama hala unutamıyorum. Şans istesem her şey güzel olur mu?

Hiçbir şekilde kendisini unutamıyorum yeni kızlarla tanışmaya ne zaman çalışsam bir şekilde onu aratıyor istiyorum. olmuyor 1 yıl geçti ama ona geri dönmek istiyorum yazıp ulaşmak bana şans vermesini istemeyi düşünüyorum ama ayrılırken benim hatamdan kaynaklı benden nefret ediyordu yüzümü görmek istemiyordu sana güvenemiyorum artık diyordu seni sevemicem artık diyordu. Bu hisler 1 yılda değişebilir mi benim yeni halimi yeniden tanısa bana şans verebilir mi?

Bir yıl geçti ama hala unutamıyorum. Şans istesem her şey güzel olur mu?
Cevapla