Cocugu evlılık dısı mı dogayım yoksa evlenıp sonradan bosanmak daha mı iyi?

4 aylık hamıleyım bebegın babası evlenmek ıstıyor ama anlasamıyoruz yani sonu olmıcagını bılıyorum. Bebek ıcın evlenıp ılerde bosanmak dahamı iyi yoksa hıc evlenıp bıde onla ugrasmıyayım evlılık dısımı dogsun? Dusuncelerınız nelerdır?

Cocugu evlılık dısı mı dogayım yoksa evlenıp sonradan bosanmak daha mı iyi?
Cevapla