Aldati̇ldi̇m mi̇ bi̇lmi̇yorum?

Hayatımda yaklaşık 5 aydır biri var aynı yerdeyiz gün boyu beraber calişıyoruz benimle olmak isteyen kendisiydi hatta ben ayrılmak istedim izin vermedi daha sonra kendisi benden uzaklaştı üstelik sebepsiz bir şekilde tamamen uzak durmak istedi birgün beraber iken telefonunu elime aldığımda bir kızdan mesaj geldi ve aniden alıp sildi kim dediğimde isle alakalı bişey dedi daha sonra usteledim ve beni bırakıp bir dünya laf edip gitti o günden sonra birdaha eskisi gibi olamadık bana dokunma bana yaklaşma benimle konuşma arkadaş olalim havasında sizce ne yapmalıyım:(

Aldati̇ldi̇m mi̇ bi̇lmi̇yorum?
Cevapla