Evliyim başkasini seviyorum beni yanina alsin diye beklemek sacma mi?

Bosanamiyorum maddi manevi cocuk falan durumlarından.. sevdiğim adam da biliyor herseyi.. şimdi ayrıyız ama hergun gelip beni bu ortamdan kurtarmasini yanına almasını bekliyorum. Arasa kaçalım dese kacicam o derece seviyorum... siz ce yaparmi bunu.. o da beni sevdiğini söylüyordu hep.. ayrıldım ondan birbucuj ay oldu..

Güncellemeler
+1 yıl
Yargilayacak olan yazmasın.. adam gibi fikirlerini yazacak olsan yazsin
Evliyim başkasini seviyorum beni yanina alsin diye beklemek sacma mi?
Cevapla