Aşırı yırtmaçlı eteğimi giydiğim gün birdaha giyme demişti bugün tayt tarzı triko ispanyol alt crop giydim böyle tepki verdi. Akşam dışarda tek olmama vs de kızıyor aslında ama bugün kıskanmayinca garipsedim

Aşırı yırtmaçlı eteğimi giydiğim gün birdaha giyme demişti bugün tayt tarzı triko ispanyol alt crop giydim böyle tepki verdi. Akşam dışarda tek olmama vs de kızıyor aslında ama bugün kıskanmayinca garipsedim

E hani biz niye görmüyoruz ne yeneceğini? Bİr tek ben mi merak ettim yani? 🤔
Kıskanmasın zaten, ilişki dediğinin en önemli temeli güven olmalı. Güven olduktan sonra da hiç problem olmaz. 👌
Ama kıskanmak güven dışında bir olay değil mi
Başka gözlerden kıskanmak sevginin getirdiği bir şey gibi
Ben öyle düşünmüyorum. Başkası seni görmesin diye saçma sapan tavırlara giren erkeklere de hiç taviz vermedim.
Açıkçası yakın zamanda bu samimiyete geldik sosyal medyadan falan tanışmadık hastanede tanıştık. Şu an sevgiliyiz 2 haftalık ve hafiften yakinlasmalara izin veriyorum. Olgun duruşuna tavrına güvenmek istiyorum ama bi yanım çok korkuyor kullanılmaktan oynanmaktan
Sen onu kullan, sen onunla oyna, sen kendi keyfini yaşamana bak. Sonra işler farklı yönde gelişirse bakarsın gidişe göre duruma.
Bence hayata böyle bakmak lazım.
Çok teşekkür ederim 💕
Cevap
9Cevap
Yenir, yerim yazmasından rahatsız olmuyor musunuz?
Hayır sevgilim sonuçta
Yemin ediyorum boş islerle uğraşıyor ve sonra terkediliyorsunuz
Öyle gibi mi
Hıı sen bana diyosun. Fazla takıntılıyım evet bir de korkuyorum oynanmaktan kullanılmaktan terk edilmekten
Beni sahiplenip kısıtlasın istiyorum. Giyme dese giymem
Nasıl söyleyebilirim ki beni kıskan gibi mi
Aklıkı almışsın çocuğun
İstekli haline denk gelmişsin
Libidosu yükselmiş.
Cuckold olmasın
Ne attın ki merak ettim
Azmış
Boynuzları uzamış galiba
Vericen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?