En ufak ilgi gösterene aşık olma huyum nasil geçer (29) ?

Bu yaşıma kadar pek sevgilim olmadı. Öyle anlatacağım derin bir hikayem olmadı, platonik -güvenli alanda- yaşadım genelde aşkı. Kendim yazdım, kendim oynadım. Kişiler gerçekti ama acı da gerçekti o yüzden çok incinip günlerce ağladığım zamanlar oldu...

Hala daha o durumdayım en ufak ilgi gösterene gönlüm kayıyor. (Fiziken ve ruhende begendiysem) buna mani olamıyorum. E yakışıklı erkek ztn az , olan da ohooo nerde akşam orada sabah modu :(

Ben bu seven gönlümü nasıl tutabilirim?

En ufak ilgi gösterene aşık olma huyum nasil geçer (29) ?
Cevapla