Sizce bu tuhaf bir durum mu anormal bulur musunuz böyle birini?

21 yaşındayım şu ana kadar kimseyle sevgili olmadım, benden hoşlananlar oluyor ama flört dahi etmedim hiçbir erkekle. erkeklerle muhatap olmuyorum pas vermiyorum hiç (egoist veya kibirli olarak düşünmeyin lütfen o anlamda söylemedim :D) hem soğuk hem de çok utangaç biriyim. genel olarak da öyle sosyal, insanlarla iletişim kurma çabası veya isteği olan, dışa dönük bir insan değilim asla ama erkeklerden kaçıyorum galiba hep :D

Sizce bu tuhaf bir durum mu anormal bulur musunuz böyle birini?
Cevapla