Temastan nefret eden biriyim hoşlandığım kisi de tam tersi nasil orta yolu bulacağız?

Hoşlandığım kişiyle mesajlaşıyoruz yakin zamanda buluşacağız. Tek sorun ben temastan hiç hoşlanmıyorum nefret ediyorum o ise tam bir temas bağımlısı. Ben kimseye dokunmam kimsenin de bana dokunmasını istemem. Bu sorunu nasıl çözeceğiz? Ben sevdiğime sarılırım diyor.

Güncellemeler
+1 yıl
Soru niye cinsellige girdi anlamadım sadece dokunmak, sarılmak... çok yorucusun KS
Temastan nefret eden biriyim hoşlandığım kisi de tam tersi nasil orta yolu bulacağız?
Cevapla