Sizinle de internetten tanışıp sevgili olmak istiyor ama sürekli sanal alemde ilişki arayışında olan biri ve tüm ilişkilerinin sanal alemde oldugunu bildiğiniz bir erkek hakkında ne düşünürsunuz
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Ben oyleydom hatta ksden evlendim :) ama bosandim 3 yil uzerine
Ksden nasıl evlendin?
Burdan tanistigim sevgili oldugum insanlar oldu goruustugum hala kahve ictigim arkadasimda oldu sevgili oldugum kisiye evlenme teklif ettim kabul etti evlendim gittim istedim yani
Niye boşandiniz peki?
Gecimsizlik cok gozu yukarlardaydi belki her kizin isticegi bir hayata sahipdi ama gozu cok yukarlardaydi ne buyuk ne kucul saygisi yoktu ve bana kufur hakaret ediyordu dayanamadim artik neyse genel olarak bu konuda asiri tecrubeliyim ksden 5 sevgilisi olup bulusup uzun gorusen yillarca ve biriyle evlenen biriyim neticede
Anladım peki neden ksden tanisiyorsun normal hayatta tanışmak dışında. Ve sence biri sana hatalar yapmışsa ona hakaret etmek en doğal hakkımız değil midir bunu kızdan bağımsız soruyorum yani çocuk bana yalan dolan iftira mahiyetinde hallerde bulunuyor ve ben hakaret edince haklı değil miyim
Yalan dolan veya iftira engeller gecersin hakaret yanlisdir erkekdede kadindada yanlisdir dostum sevgili kavramini iyi anlayamamislar bole seyler yapar yalan dolan hakaret hakli veya haksiz hicbisekilde yapamazsin net...
Şimdi şöyle bir şey var çocuk bana umut verdi gidip insanca sordum bana sevgilim var dedi ve ben uzak durdum buna rağmen yaslarimiz yetişkin olduğu halde giidp arkamdan nispet amaçlı kiskandirma oyunu kurup benim olduğum ortama kızı getirip beni huzursuz edip üzüp acı çektirme derdinde ben yine umirsamiyroum bu seferde utanmadan yuzsuzce peşimde dolanıp duruyor daha sonra benden yüz bulamayınca arkadaşıma diyor ben ona dedim benim sevgilim var işte aramız bozuldu aynı şeyleri yaşamak istiyorum o anlamıyor falan resmen İftira atıyor yalanlar dolanlar atıyor hesap sorunca hakkımı savununca kaciyor bende hakaret ettim bir gramda pisman değilim tam dayaklık biri kimse kimsenin duygularıyla oyun oynayamaz eger bir kere sevgilim var demissen kızda seni rahatsız etmemisse adam gibi yoluna gidecen şekilden şekile girmeyecen
Ona hakaret etmekde haklisin ben sevgilisin sandim erkek adam dedigin oyle davranmaz
Sevgili değilim sadece dediğim gibi yalan ve dolanla kendisi hayatıma girmek için uğraşıp sanki ben onun hayatına merakliyim gibi haller üzerimden ego kasmalar benim için uğraşan kiralık kiskandirma oyunu kurgulayan o? Sonra da yüzüme bakamayip peşimden ayrılmayan da o benden yüz bulamayınca erkekliğe sigar mi kıza iftira atıp olmayan sevgilisi üzerine sevgilim var o anlamıyor demek?
boş ver
Sorunlu değil mi sence? Birde 29 yaşında
Sorunlu zaten boş ver gerci ama seninde aklin onda kalmis bosuna kivirma
Aklım onda kalmadı sadece çok sinirliyim !! Kendi kendine rollere girip çıktı düzmece herif
Aklinin ucunda olmasa buraya soru sormazsin kendinimi kandircan benimi?
Biri sana iftira yalan atıp sabrını sinasa sonrada kacip cevap vermeyip yuzleşmeyip kaçsa zoruna gitmez mi
Benle oyle yapicak insana neler yaparim ama boş ver sen kadinsin engelle sil
Öyle çok haklısın sana aynısıni yapsa, ağrina gider değil mi?
Agirima gider evet hhaklisin tesekkurler :)
cinselliktir knka amacı :D
Yok ya baya baya sevgili falan arıyor
işte sevgili bulacak sonrası belli işte :D
Yok ya hayatı sanal alemde gecmis biri
Sosyal çevresi pek yoktur, sanalda arıyordur
Sosyal çevresi var. Hiç bir kız bakmıyormus
Bu imkansız mutlaka yürüyen olur
kabul ederim sanali seviyorum 🤭🤭
Özgüveni Yok
Neden peki aşırı itici değil mi ne yapayım kimsenin bakmadığı bir erkeğe
Kanka sen de sanaldan onunla konuşmuş oluyon aslında sende özgüvensizsin
Yok ya ben eğlencesine takılmak amaçlı djdk
Yapma knk iyi bişey değil gelecekteki sevdiğine ihanet etme
Gelecekti sevgilim ne alaka ki?
Geçmişinle sadık ol gelecekteki sevgilin dediğim evleneceğin insan
Ne alaka tanimiyorum bile Allah bilir o kaç kişiyle konuşacak.
En azından takılmak için konuşma kimseyle karşı tarafın da duyguları var. Hem sanaldan ne takılması cjskakg
Can sıkıntısı işte merak etme karşı taraf masum değil djdjdk kendi tipine bakmadan kızları siniflandirip duran biri boş biri kısaca
Yaşlarınız küçük galiba
Yok 30 üstünde olan biri ama şöyle bir şey diyor mesela kızlar. icin baktım sanaldan buluştum kız fotoda ki gibi çıkmadi kese kağıdi kafasına koyar öyle konuşurum yani bir kızda sadece güzelliğine bakan güzellik diyince dibi düşen biri kısaca sığ beyinli
Erkeklerin çoğu güzelliğe bakar ve ayrıca sanalda güzel ise reelde de öyle olmak zorundadır insanları kandırmak ne kadar doğru?
Kimse kimseye güzellik borçlu değil güzele bakanin kendisinin de yakışıklı olması lazım kendisi beğenmiyor diye b. k atıp duramaz belki ondan kat be kat iyisi o kıza bakar istemiyorsa adam gibi der istemiyorum gelip dalga geçemez
Dalga geçmekte haksız zaten knk
Ee yani kese kağıdı ne alaka? Kese kagiti sen kimsin ki kafasına koymaya had buluyorsan belli kız da o an diyor bu çocuk çok çirkin kese kagiti koyayım falan nereden emin ki kendinden valla kusura bakma da sürekli saanal alemde takılan başka hiç bir numarası olmayan bir insanin güzel kız diye ağlaması aşırı acınası duruyor
Kendisi yakışıklı mı
Yakışıklı olsa sence sevgili istediği halde bir erkek boş kalır mı?
Hiç bir kızın bakmadığı biriymis öyle diyordu kendi hakkinda
Evet ben istiyorum ama çok zahmetli bu yüzden tek devam ediyom
O senin gibi değil ama istiyor ama bulamıyor.
Bilmiyorum ben hâlâ kendimi çözmüş değilim bir kızla en fazla iki gün konuşuyorum sanalda ve reelde ona bile tahammülüm yok
Anladım yani kızın güzelliği v. s farketmiyor?
Yok knk sohbeti saran biri olsa daha iyi yani
Anladım peki sana bir soru bir kızdan hoslaniyorsun diyelim telefonla konuşurken konuşmana kulak kabarttı ve moreli bozuldu ne hissedersin yani kızın sence neden morali bozulmustur telefonda senin konuştuğunu görünce?
Başka bir kızla konuştuğumu düşünmüş olabilir
O zaman demek ki sana bir kız bakabilecegini düşünüyor değil mi?
Evett
O zaman demek ki sana bir kızın bakabilecegini kızları etkileyebilecegini düşünüyor ki korkuyor?
Evtt
Yakışıklı buluyor demek seni tipsiz falan bulsa korkmaz bence? Der zaten buna kimse bakmaz falan?
Hayır insan sevdiği kişiyi yakışıklı bulur yakışıklı olmasa bile
Yok yani onu demiyorum. O ayrı benim demek istediğim şey bakilabilecegini düşünüyorsun?
Evet
Anladim peki sence bir erkek neden bir kıza karşı aşırı kasilir benim taliplerim var bana bakan kızlar var diye o kıza göstermeye çalışır kızı kendinden üstün mu görüyordur?
Aslında kızı elde etmeye çalışıyor
Nasıl elde edecek peki
Üstünlük kurunca kız ona ilgi duyar saniyor
Yani sana muhtaç değilim havası
Evet aynen
Çirkin oldugunu
Hahahaha çok haklısın yakışıklı olsa elbet özgüveni olmasa da kızlar ilgilenir haksız mıyım
Haklisin yakışıklı olsa sanalda dolanmaz zaten
Utangaç bile olsa yakisikliysa bakilmaz mi?
Sonuçta yakışıklıysa talep olur tam tersi kızlar itmez
Evet yakışıklı olsa reelde takılırdı zaten
Aynen öyle 👏🏻 ve sence bir erkek neden telefonla kendi kendine konusma numarası yapar
Şimdi kendi kendine senin yanında mı konuştu ne konuştu ne yaptı sonra detay lazim yorumlamak için
Valla sürekli bu halde nasıl desem ben cikiyorum mesela molaya arkamdan gelmiş sevgilisiyle kavga ediyormus hallerde ya da beni görünce hemen birine ses atıyormuş haller ya da arkadaşımla konuşmamızı dinlemek için telefonu kulağına dayayıp bizi dinlemeler alaecele işi varmış gibi bir köşeye gidip kendi kendine konuşuyor o kadar belli ki belki 10 defa yaptı bunu çünkü
Senin dikkatini çekmek amaç ve cekmiste
Dikkatimi cekmek nasıl oluyor?
Bak sen bunu neden dusunuyorsjn sence
Tamam da çok utanç verici bir durum değil mi sürekli bu hale burunmek
O bundan utanmıyor sen niye dert ettin ki
Sence utanılacak bir şey değil mi? Kendi kendine konuşmak falan?
Bak senin hoşlandığını varsayalım cevap veriyorum hayata hiç aklıma gelmedi böyle bisey ama ben yapmam gereksiz ve dediğin gibi utanılacak ama gülerim ben böyle bisey yaşamda okadsr rol yeteneğim olsa filmde görürdün yani anladın mi
evet