Yüzümü gören erkek benden kaçıyor. Kendimi güzelde buluyorum aslında?

Sanalda iyiyiz kendileri de Brad Pitt değil ama ben ne zaman foto atsam benden uzaklaşmaya başlıyorlar halbuki güzel olduğum soylenilir ve bende kendimi güzel buluyorum. Bu neden böyle olur bilen var mı? Tek cevap çirkin miyim acaba? Ama ben kendimi güzel buluyorum ya sümsük kızların manitasi var benim niye yok 🥺.

Yüzümü gören erkek benden kaçıyor. Kendimi güzelde buluyorum aslında?
Cevapla