İlk defa hayatımdaki insanın yalanını yakaladım ve yasaklar koydum. Sizce buradan dönülür mü?

Hayatım boyunca kıskanç ve kısıtlayıcı Bi insan olmadım. Ne olduğunu bile bilmiyorum bu duygunun. Sevgilime sürpriz yapmak için iş yerine gittiğimde kız arkadaşıyla yakaladım onu. Bana kızın yanında olduğunu söylemeye çekinmiş. Kavga etmek istemediği için söylememiş. Kıza ayarı verdim. Rolümü oynadım. Kız gidince haşladım bunu. Toksik olmak istemiyorum ama yasakladım. Olamaz bitti dedim resmen. Beni buna mecbur etti. Çok pişman şimdi gizlediği için. Bunun affı bir daha olamaz. O da farkında bu durumun
İlk defa hayatımdaki insanın yalanını yakaladım ve yasaklar koydum. Sizce buradan dönülür mü?
Cevapla