Evet verdiğim değer ve zaman için ağlarım.
Hayır onun için dökeceğim bir damla gözyaşı bile haram.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim arkadaşım bana kazık attı galiba 2013de duyduk çünkü hem o acı hem aşk acısı bir arada çektim ve o gün sôz verdim bir daha ağlamıcam bir daha karışmayacam dediklerimi yaptım öncelikle resim gördüm hesap sordum kaale almadı sonra herşeyi sana yapıcam ilk senle tanıştırcam dedi bende ilk defa sert çıktım çünkü onun o sınavı hep onla alakalı bir şey olması her şey üst üste gelmişti ve bu kızdan kurtulcam dedim ve plan kurdum ama tabiki birden bire oldu ben köy evinde yukardaydım onlar geldi kuzenimle o şekilde gelişti olay defol git dedim neyin var birşeyim yok onu yine sordu onu yine sordu zaten imtihanını veriyorum üstüne o resim her şey üst üste gelmişti ve defol git dedim 7 ya da 8 gün sonra geldi tek beni terketti dedi küfür etti sonra ben teselli ettim sonra ben dedim ki yapma beni sevme bana değer verme demen yeterli dedim ve bana bir daha karışmayacaksın dedim işte orada iş değişti yoksa evet yaptı ne olduysa bırakmıştı tamam doğru insan olsa ilki der niye demedi işte bu kadar kız sonra kazık attı yine 😂😂😂 tuzak kurdular ve ağlamadım çünkü onu sildim beni kaale almadığında ya şaka gibi ama bizim ortak hesap sayesinde benim sayemde eşi oldu valla iyisin kız rahatsız öbür tarafta hesaplaşacaz hepinizle merak etmeyin son gülen iyi güler zaten doğruysa Allah'tan cezasını buldun? ha doğru değilse onunda bedelini ödeceksin her şey karşılıklı bu hayatta
yaşadık onu da :)
Niye aldatildik acaba
bi bilsem
Oldu vallahi
Üzdün
Cevap
1Cevap
Hayır onun için dökeceğim bir damla gözyaşı bile haram.
Ağlamamam için duygusuz olmam lazım duygusuz olsam da birini sevemem zaten 🥲
Döktüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?