Askerde 3 gündür neredeyse haber alamıyorum bu telefonları alıyorlar bı daha vermiyorlar yaşadıklarını yaşamadan ölmesinler?

İyi mi kötü mü bilmiyorum çok zor Yemin ederim yaşamaktan bıktım Nefes alamadığımı hissediyorum nasıl geçer bu Nasıl ulaşacağım oda yok 1 ay kaldı dayanmakta çok zorlanıyorum Geceleri yatamıyorum Bu yaptıkları eziyet elinize ne geçiyor Şu telefonu alınca gece versen ne olacak yani Hakkımı helal etmiyorum var veya yok her ne ise

Sevdiğimden haber alamadıktan sonra yaşamanın ne önemi var ki

Yaşama sebebim oyken

Askerde 3 gündür neredeyse haber alamıyorum bu telefonları alıyorlar bı daha vermiyorlar yaşadıklarını yaşamadan ölmesinler?
Cevapla