Umutlar verip hayal kurduran erkek nasıl bırakıp gider vicdan yok mu?

1.5 senelik ilişkimizi bitirdi 1 ay sonra gelip her gün ağladığını bensiz bir hiç olduğunu nefes alamadığını hayatının boka sardığını söyledi ve hep ağladı karşımda ve telefonda. Bende seviyoruz aşkımız farklı diye düşünüp ikinci şansı verdim senin elini asla bırakmam seninle evlenicem diyerek defalarca söz verdi ve her şey senin istediğin gibi olacak diyerek hayaller kurdurdu vaadler verdi 1 ay oldu barışalı ve bugün psikolojim bozuk deyip yine ayrıldı neden? Çok acı çekiyorum

Umutlar verip hayal kurduran erkek nasıl bırakıp gider vicdan yok mu?
Cevapla