30 yaşında olsanız evlenmek için 3 senesi olan birini bekler misiniz?

Yeni bir ilişkim var. Ben öğretmenim, atandım vs önümde evlilik için bir engel yok. Ancak sevgilimin henüz kurulu bir düzeni yok. Kendisinin söylemine göre de 2-3 seneyi bulacak düzen kurması. Bunu bana açıkça söyledi. Beklemek istemezsen anlarım dedi. Onu hiç bırakasım yok. İlk kez bu kadar sevgi bağı kurdum biriyle. Nolursa olsun da beklemek istiyorum. Sizce yanlış mı yapıyorum? Hoş yanlış yapıyosunuz deseniz de vazgeçmeyeceğim ama merak ettim

30 yaşında olsanız evlenmek için 3 senesi olan birini bekler misiniz?
Cevapla