Soru başlıkta
Ee yani istemem tabi ne kadar eski de olsa
Benden gitmiş naparsa yapsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soru başlıkta
Rahatsız edici bir durum. Ben bir kere sevgilimi en yakın arkadaşımla tanistirmistim, hemen Instagram'da eklesmisler, niye ki yani? Erkek biraz ağır başlı olacak, o takip isteğini kabul etmeyecek, reddetmeyecek de. Bekleyecek öyle, görmezden gelecek..
Hiç fark etmez. Hayat çok kısa, böyle saçma şeylere takılmayı gerektirmeyecek kadar kısa. İsteyen istediğiyle görüşsün. Zaten kimseyle yüzyüze gelemeyecek kadar kötü ayrılmadım. Bende bir selam veririm beraber görürsem onları. Bozulur muyum? Düşündüm bozulmam.
Sevgilimi en yakın arkadaşımla tanıştırmam, en yakın arkadaşım da yok gerçi. Ben tanıştırdıysam ve aralarındaki irtibat devam ediyorsa sıkıntı. Ben ayrılmışım, arkadaşım veya zamanında sevgilim dediğim kişi irtibatı sonlandırmalı.
hayır çevremden eski sevgililerimi görmek istemiyorum. bu kafa karışıklığı veya kalan duygulardan değil ama ben bir ilişki bitirdiysem hiçbir şekilde hayatımda olmamalı. en yakın arkadaşımda sevgili olacak başka kız mı bulamayacak sanki
Cevap
22Cevap
En yakın arkadaşım eski sevgilimle arkadaş kalamaz. Seçim yapmak zorunda kalır.
En yakın arkadaşım eski sevgilim ile arkadaş kalamaz..
tepki vermem kendi kararları.. ben hayatımdan çıkartmışım zaten kimin kiminle konuşacağını ben seçmem
Ne arkadaşlarımın diğer insanlarla ilişkisine ne de sevgililerime karışırım.
arkadaşımla arama mesafe koymak zorunda kalırdım çünkü illa eski anılar göz önüne gelirdi
O artık yakını bırak uzak arkadaşım bile kalamaz. Demek ki hayatımdaki kadında gözü varmış
Bu durumlara karışmıyorum. Birileri ile ben konuşmuyorum diye arkadaşımda konuşmayacak değil.
Medeniysen olmaz dşcekler ama kendilerine olsa kabul etmezler
Tepki vermem bana ne ki ne yaparsa yapsınlar
Sonuçta bir geçmiş var doğru bir hareket değil yani bu
En yakın arkadas öyle bir şey yapmaz yapıyorsa en yakın arkadaşı bırak *
Benden gitmiş naparsa yapsın
Bi şerrolık olur bu işte olmaz
Ee yani istemem tabi ne kadar eski de olsa
Sonları olurdu 😈
Ee yani istemem tabi ne kadar eski de olsa
Naparsa yapsın banane
Benden giden her şeyini alır gider
ya o ya ben seçiminizi yapın derim
Aynı ortamda sürekli bulunuyorsa sorun olur tabi
Yakın arkadaş= dostumun düşmanı düşmanım ( ×-=-)
dostumun dostu dostumdur ( × = )
İstemem aptal saptal şeyler
O anca eskilerimle ugrassin
tepki vermezdim, çünkü olmaz
Tepki vermem salla gitsin
Çok saçma
umrumda olmaz
O sevgili eski ise ne yaparsa yapsın umrumda olmaz
Öyle bir şey yapamaz
İstemem
Gözden uzak olsun
Çok sıcak bakmam ya
İstemem
Umursamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?