Ölümüne darlayacağım, benden hiç bıkmayacak, çok sevecek bi manit lazım. Nerde bulurum acaba 🥲?

Ölümüne darlayacağım, benden hiç bıkmayacak, çok sevecek bi manit lazım. Nerde bulurum acaba 🥲?

Kankim darlamalarımı ciddiye almıyor artık 🥲

Ölümüne darlayacağım, benden hiç bıkmayacak, çok sevecek bi manit lazım. Nerde bulurum acaba 🥲?

#mutlugünler

Ölümüne darlayacağım, benden hiç bıkmayacak, çok sevecek bi manit lazım. Nerde bulurum acaba 🥲?
Cevapla