Ölümüne darlayacağım, benden hiç bıkmayacak, çok sevecek bi manit lazım. Nerde bulurum acaba 🥲?
Kankim darlamalarımı ciddiye almıyor artık 🥲

Ölümüne darlayacağım, benden hiç bıkmayacak, çok sevecek bi manit lazım. Nerde bulurum acaba 🥲?
Kankim darlamalarımı ciddiye almıyor artık 🥲

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Bence zamanla bulabilirsin :/ sadece sabret.. seni de seven değerini anlayan biri çıkar elbette bir gün.. ☺️ :D
🥲🥲🥲
neden darlayacaksın
çok darlayanlar geçmişte aldatılmış oluyor genelde : )
Hiç aldatılmadım adım kadar eminim. Ama insan birine nazlanmak birini boğmak istiyor bazen 😃
Derin nefes alıp ver odaklan, akışına bırak bulursunn😃🍀🗝️
Aklıma araa ara belki bulursun şarkısı aklıma geldi 🥲
senden hiç beklemezdim manit/manita demeyi 😒
Niye ki 🥹
çünkü manita çok çirkin bi kelime 🥺 anlamıda kötü
Ne demek ki 😳
manita italyanca ; el altındaki kadın demek 😒
diğer sözlük anlamları google dedikleri ise şöyle;
manita
/..’./
ARGO
ad
1.
hırsızlık.
2.
dolandırıcılık, yalan dolan, hile, düzen, dalavere.
diyeceklerim bu kadar 😀
E bunlar erkeklerin özellikleri 😃😃😃
hahahah evet gibi 😁
El altında bulunan erkek demek yerine manit çok hoş oldu 😃😃😃
ahahah deme kız öyleler 😂
Ben çok sevdim bu tabiri hep kullanıcam artık 😃😃😃
yapma etme keşke vermeseydim bu bilgiyi 😂
Şimdi manitler düşünsün 🤪🤪🤪
hahahhahaha sen var yaaa 😂
Biz çok fenayız he maşallahımız var 😃
z kuşağının yanında bizim esamemiz okunmaz kızım 😂
Onlar şsiz olmuşlar fenalığı da geçmiş çoğu. Yaka silktirir yani o kadar bence
kesinlikle çingeneler gibiler çok garipler
Hele giyimlerine bitiyorum ben 🤢🤢🤢
z kuşağının giyimine bir şey diyemem şimdi netice olarak bende o tarzlarda giyiniyorum 😀
Hayır yapma sen daha güzel giyiniyorsundur 😃
bence de 😂😂
😃😃😃
Ooo o annesinin dizinin dibinde bütün gün yufka açıp yorgun düşmüş 😀
O bize yaramaz zaten 😃
Şartlara tek o uygun gibi görünüyordu 🫢
Böyle olmamalı ya 🥲
Napsak ki 🥹
Ben ağlayayım en iyisi biraz 🥲
Hüngür hüngür ağlama sonra şarkı yazıyorlar 😐
Yok ya odaklanana kadar unuturum bile 🥲
İyi bari. Çok korktum 🥹
Korkma gamsızım ben 😌🥲
Sağol 😅
İşin içine darlama girerse erkeklerin %85 i kaçıyor. :D Haberin olsun.
Ayıp değil mi 🥲
Benim için değil. :D ben de kaçarım darlamalardan. yok mu hafif darlayanı, illa ölümüne mi olacak yav. :D
Yok canım kalmadı 😃
Üzücü. :/
yok mu burada böyle bir yiğido
Vardır da cesaret edemiyolar. Hepsi korkak
Ben buldum @The_Muallime ❤️ ❤️ ❤️ bende onu cok seviyorum ❤️❤️
Zor beeee kimse dayanmaz buna belki çoook pısırık olmalı
Bu sitede bulursun bence, sıraya girerler şimdi : ))
Belli olmaz ne zaman kaçta çıkacağı Kısmet nasip işi bunlar
Sen daha çok beklersin 😅 Akıllı erkek kezban dırdırı çekmez
Kezban kim tanımıyorum
Mardin'de var diye duymuştum.
Mardin şurası ama gidemem 😔
Aşk götürür merak etme
Aşk mı yok benim alerjim var. Doktor öldürür dedi 😳
Doktorların 20 yıl önce ölür dediği halde yaşayanlar var.
Bu prof ama çok iyi bi doktordu yanılması mümkün değil
Aşk acısı çekiyordur o prof. Korkma sen.
Kendimi türk doktorlarına emanet ettim ben
O doktorlar bu doktorlar değil yanılma. Mazallah borçlu çıkarsın
Korkutma 😔
Yürü üstüne üstüne tükür yüzüne celladın.
yok mu sizin köyde öylesi
Aramadım hiç sizin köyde var mı 🥲
Bizim köyün delisi var * lakabı. Taşa ağaca heryere resimler yapıyor
Deli mi 😔
Deli deliyi görünce sopasını saklar derler işte
Benim sopam yok 😔
tamam onunkini kullanırsın sen de dilediğin gibi
Deli değil mi vermez eşyasını bana 😔
İstemesini bilmezsen vermez tabi
Öğretir misin sen tecrübelisin galiba
Öğrettiklerimin yaptığı İlk şey odunu sırtımda kırmak oldu
Ben yapmam bana güvenebilirsin öğreteceksen zile bas 🙄
Zilin bozuk sanırım.. yoksa çoktan bastım
Bulursan bi kiloda bana yolla şekerim
Senin kahrını kimese çekmez boş verrr
bu benim ölümüne darlayacağım albüm kapağı gibi
Tez elden bulursun inşallah
KS den ))
Deliler hastanesinde
Bulursun umarım
Ararsan bulamazsin
Bulamazsın.
Marsta