Benden 12 yaş küçük bir kız bana aşık oldu. Ne yapmalıyım?

Ben 31 yaşındayim. 19 yaşındaki bir kız ise bana aşık oldu. İşin ilginç tarafi ise bende ona karşı boş değilim. Bende onu seviyorum. Ama aramizda bir kusak farki var. 50 li 60 li yaslarda bu pek problem olmaz ama şu anda bu çok büyük bir fark. Astrolojik acidan da büyük bir uyumsuzluk var. Ama gece gündüz aklimda o var. Ben balik üstü Başak. O başak üstü kova. Zaten her şey çok hızlı gelişti. Ne yapacağımı bilmiyorum. Sız bu durumda olsanız napardiniz?
Herşeye rağmen devam ederdim.
Karşıma alıp güzelce izah edip ayrilma kararı alırdım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Benden 12 yaş küçük bir kız bana aşık oldu. Ne yapmalıyım?
Cevapla