Erkek arkadaşım ayrılmak istedi bende bıktım bundan hemen kabul ettim yüzü mü yok yazmaya?

1yıl dolmuştu ara ara kopukluk oluyordu yapamıyorum bitsin dedi bende kabul ettim. Hikayeme ifade bırakmış ve sürekli bakıyor yamazya yüzü mü yok ki
Erkek arkadaşım ayrılmak istedi bende bıktım bundan hemen kabul ettim yüzü mü yok yazmaya?
Cevapla