Hayat neden hep kötülere gülüyor iyi olmama rağmen hep kaybettim halada kaybediyorum?

Kötü olanlar hep kazandı her konuda bu dünyada tek adaletli olan şey bir gün herkesin ölecek olması

Hayat neden hep kötülere gülüyor iyi olmama rağmen hep kaybettim halada kaybediyorum?
Cevapla