Errrrkekk arayan sütbeyaz femboyum 3 tane nasıl bulurumm?

160 ım ve 49 kiloyum. ama ayaklarım maalesef 38-39 :( saçlarımı kızıla boyatıcam bakır kzıl böyle. ve tabiki hormona başlıycam. ama erkek istiyorum hormonsuz beğenilmez miiyim?

Güncellemeler
+1 yıl
amerikada üniversite kazanmışım eğitimim maddi durumum çok şükür iyi fiziğimi herkes kız sanıyo. gayet de övünmek istemiyorum ama hoş bir ten rengim ve fiziğim var çoğu kadının istediği.

sonrada eğitimsiz saçma sapan bi üniversite okuyan çulsuz kara kuru bi homofobik denyo diyebiliyorki sana 'ahahaha top.' yahu bi sor bakalım esas ben sana bakıcak mıyım ha? bi sana bi de bana bak? kim kime layık değil acaba?
Errrrkekk arayan sütbeyaz femboyum 3 tane nasıl bulurumm?
Cevapla