Nişanlım rahatsız olduğum bir konuyu umursamıyor. Saygı göstermesi gerekmez mi?

bir arkadaşı var ve ben o çocuktan aşırı rahatsız oluyorum. Ona bunu söylüyorum ama beni umursamıyor o çocuğu bana karşı savunuyor. Bu yüzden tartıştık ve beni arama dedim. Ben rahatsız oluyorsam onun bana saygı göstermesi lazım değil mi?

Nişanlım rahatsız olduğum bir konuyu umursamıyor. Saygı göstermesi gerekmez mi?
Cevapla