Erkekler, Bir kadın var.. onu görür görmez aşık oldunuz ve 6 yıl boyunca beklediniz, yıllar sonra size gelse ne hissederdiniz?

Siz onu çok sevdiniz hatta ona aşık oldunuz, başka bir kadını sevip onunla evlendiğinizde yine aklınızın bir köşesinde aşık olup da kavuşamadığınız kadın kalır mı? Size yazsa yıllar sonra ne düşünürsünüz?

Erkekler, Bir kadın var.. onu görür görmez aşık oldunuz ve 6 yıl boyunca beklediniz, yıllar sonra size gelse ne hissederdiniz?
Cevapla