Şu yaşlarda normal böyle olan tek sen değilsin. 40 yaş erkekte olgun oluyor düzgün duruyor eyvallah ama bu güne aldanıp evlenen bir kaç tanıdğım var kadın 38 yaşına gelmiş adam nerdeyse 60 ında işte sıkıntı burası
bu yaşta böylesine şeyler düşünme bence. kendi yaşıtların daha çok mutlu eder seni. biraz daha mantıklı düşün. o yaşın insanları seni suistimal edebilir çok güvenme derim canım benim
Olgunluk erkeklerde 40 yaşından itibaren belki oluyordur, bilmiyorum. Etrafımda olgun erkek yok. Babam 70 yaşında hala çocuk gibi :) Senin yaşlarında olgun erkek bence de çok zor... Bu yolda devam et :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Geçer siz büyüdüğünüz zaman.
Gecer gecer ve gecmelide daha cocuksun degil 40 benim yasitlarim bile senin icin abi olmali tabi iki tarafta boyle dusunmeli
😊 teşekkür ederim
Yaş aldıkça geçer. Çünkü siz 40 yaşına gelince şimdiki 40’lık adamların o zaman hiçbir çekiciliği kalmayacak. Baba sevgisine ihtiyacınız var.
Olgun sevmek kötü bir şey değil ki aslında en doğrusunu yapıyorsun çünkü senin yaşındakiler sana istediğini veremez
Geçmez ama evleneceğin kişiyle aranda o kadar yaş farkı olmasın bir zahmet
Bence de iyi değil bu durum
Şu yaşlarda normal böyle olan tek sen değilsin. 40 yaş erkekte olgun oluyor düzgün duruyor eyvallah ama bu güne aldanıp evlenen bir kaç tanıdğım var kadın 38 yaşına gelmiş adam nerdeyse 60 ında işte sıkıntı burası
Doğru söylüyorsun
Selamatle 😊😊
Selametle 🕊️
yani onlardan hoşlanıyor olabilirsin anormal bir durum değil geçmesi gereken bir şey göremedim
ilgiden kasıt duygusal olarak tamamlaması mı yoksa yaş cazibesi mi , kendi yaşıtlarında olmayıp onlarda gördüğün şey nedir
Biraz evine daha bağlı olur ve gözü pek dışarıda olmaz diye düşünüyorum
bu yaşta böylesine şeyler düşünme bence. kendi yaşıtların daha çok mutlu eder seni. biraz daha mantıklı düşün. o yaşın insanları seni suistimal edebilir çok güvenme derim canım benim
Kimseye güvenmiyorum zaten
Sevgilin olmadı mı hiç
Yok
Önce kendi yaşıtlarınla sevgili ol , bu olgun yaş isterim düşüncen seni üzebilir
Sevgili olmam daha kimseyle evlenirim ben
hayatta başarılar 😀
Sana daaaa
Olgunluk erkeklerde 40 yaşından itibaren belki oluyordur, bilmiyorum. Etrafımda olgun erkek yok. Babam 70 yaşında hala çocuk gibi :) Senin yaşlarında olgun erkek bence de çok zor... Bu yolda devam et :)
Benim dışımda istediğine yürü bacım...
Normal etkilenmen İleride belki geçer
Vardır bir sebebi düşünmek lazım
Gecermi gecmez ama ilerde olabilir
Babanla aran kötü müydüü
Eh işte
Ondandırr ama napacan kart erkekleri bee
Bilmem 😄
Annene sorsan bilee 25lik erkekler derr yaşlıyı boşver😂😂
Benim dediğim otuzlu yaşlar sanki şimdiki erkeklerin gözü hep dışarda
Evet öyle her zaman ki gibi eskiden de öyleydiii
Off niye böylesiniz kiii
Libidomuza yenik düşüyoruz napalımm
Herkes yenilsin o zaman 😄😀
Herkes yeniliyo zaten yapmayan erkek mi var 😂
Tüm inancımı paspas ettiniz beyefendi
Kankki öyle napalım babanda anneni aldatmıştıırr
Geçer
Gecmez
geçmez
Geçmez
En güzeli olgun
İlerde sorun olur ya istemiyorum ben
hiçbir şey olmaz