Nedir bu evlenmeyin hayatınızı cehenneme çevirmeyin diyenler ya?

Her kafadan bi ses çıkıyor. Ben şimdi okumuş görmüş insanla evlensem o da bana şiddet gösterebilir. Hiç okumamış biriyle evlensem belki beni daha çok el üstünde tutar. Bunlar değişir ya. Neden insanları dış görünüşüne eğitimine göre yargılıyorlar. Evlilik farz olan birsey ve iyi dersin kötü olur belli olmaz bu durumlar. Ama öyle boş kafalı insanlar var ki hiç evlenme bence bekle ne acelen var diye konuşup duruyolar. Evlilik bu kadar kötü gosterilmemeli bence. Madem eğitim var o zaman erkekleri kızları bu yönden eğitmek gerek. Dünya pisleşti kimseye guvenilmiyor evet ama bu kadar da baskı yapılmaz. Ben olsam 25 30 de evlenirim ya da hiç evlenmem diyolar banane kardeşim alla alla. Ben evlenmeyi düşünüyorum bu kafalı insanlar yüzünden ailem bana izin vermiyor.

Güncellemeler
+1 yıl
Evli olanlar pişman mısınız
Sevdiğiniz ile evlendiğiniz halde bile
Nedir bu evlenmeyin hayatınızı cehenneme çevirmeyin diyenler ya?
Cevapla