Her kafadan bi ses çıkıyor. Ben şimdi okumuş görmüş insanla evlensem o da bana şiddet gösterebilir. Hiç okumamış biriyle evlensem belki beni daha çok el üstünde tutar. Bunlar değişir ya. Neden insanları dış görünüşüne eğitimine göre yargılıyorlar. Evlilik farz olan birsey ve iyi dersin kötü olur belli olmaz bu durumlar. Ama öyle boş kafalı insanlar var ki hiç evlenme bence bekle ne acelen var diye konuşup duruyolar. Evlilik bu kadar kötü gosterilmemeli bence. Madem eğitim var o zaman erkekleri kızları bu yönden eğitmek gerek. Dünya pisleşti kimseye guvenilmiyor evet ama bu kadar da baskı yapılmaz. Ben olsam 25 30 de evlenirim ya da hiç evlenmem diyolar banane kardeşim alla alla. Ben evlenmeyi düşünüyorum bu kafalı insanlar yüzünden ailem bana izin vermiyor.
Sevdiğiniz ile evlendiğiniz halde bile
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çok mal insan var evet evlilik nasip işidir ve kim sana iyi ve güveniyorsan onla evlenirsin bu kimseyi de ilgilendirmez yani başkalarının lafıyla ailen de hareket etmesin ayrıca 25-30 a geldim de ne oldu nasip olmadı nasip işi
Evet öyle nasip işi. Uzattikca ne anlamı var ki kuzenimi de vermediler aha 30 yaşında simdi de kimse bakmıyor kaldı evde pismanlar keşke şunu verseydik etseydik diyolar. Ne kadar. sepet kafalılar ya
Sepet kafalı çok maalesef annem evlendirmeye çalışıyor mesela yıllardır ama yok işte olmuyor olmayınca
Aynen öyle
Senin yaşın kaç ve okudun mu?
22 yaşındayım evet okudum
Hayatında birisi varsa ailene söylemelisin bu senin kişisel tercihin. Bende 22 yaşındayım çevremde birçok kişi evlendi ben evlenmem ama herkedin hayatı yolu hikayesi yaşamak istedikleri ayrı bi şey insanlar saygı duymalı
Aynen öyle. hayatımda biri var ve ailem karşı çıkıyor. Tanışmak dahi istmeiyorlar. Napcam nasıl ikna etcem bilmiyorum senin hayatında biri var mı
Hayır yok. Akrabalarını değil ama aileni dinle vardır bi bildikleri
Daha tanımadan etmeden ne biliyorlar ki. Boyun mu egicem ayrıl diyolar niye durduk yere ayrılalım. O kadar emek vermişiz ilişkimize
Yanlış yapıyorlar ya cidden anlamadım belki iş sahibi olmanı istiyorlardır
Evet olabilir ama tanışmak için niye bekliyolar ki bazı kişiler 30 unda ataniyor beklicemmi
Harama da bulaşmak istemiyoruz böyle gizli saklı olmuyor adı konulsa keşke
Evlenipte atanabilirsin bence bu kadar baskı iyi değil
Aynen öyle çok baskılılar ya kuzenim de 20 yaşında o da ailesine söyledi kıza dediler ya bizi sil ya da o çocuğu bizde genetik heralde
Sen atanmaya bak madem bahaneleri kalksın
Ohoo ben atanana kadar. Uzak mesafe ztn buluşmak bile zor ne zmn olcez belli değil
Ne mezunusun
Okul öncesi sen okudun mu
Sağlık okuyorum
Güzel
Vardir bi bildikleri
Ne biliyorlar ki ben çevreme soruyorum herkes memnun. Bidaha olsa evlenirim aynı kişi ile diyolar. Ama akrabalar bu şekilde düşünüyor. Kendi çocuklarını evlendiriyor. Bize gelince laf yapiyolar
Sen evde kaldin o zaman seni vermezler
Kaçarım haha. Verirler ya sanki napcaklar of
Kaçarım diyor ya sen ne tehlikelisin öyle 😄
😂